نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

نتفلیکس انیمیشنی سریالی براساس کمیک Usagi Yojimbo می‌سازد

نتفلیکس در حال ساخت یک انیمیشن سریالی براساس کمیک Usagi Yojimbo است که این اثر Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles نام خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک انیمیشن سریالی براساس کمیک Usagi Yojimbo (اوساگی یوجیمبو) در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه نت فلیکس در حال ساخت یک سریال انیمیشنی براساس این مجموعه است که این اثر قرار است داستان جدیدی را در همان دنیای کمیک که استن ساکای آن را خلق کرده، روایت کند. این اثر قرار است Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles نام داشته باشد. این سریال داستان یک خرگوش نوجوان به‌نام یویچی (Yuichi) را دنبال می‌کند که از نسل میاموتو اوساگی، سامورایی بزرگ و شخصیت اصلی کمیک است.

یویچی در تلاش است تا میراث خانوادگی را حفظ کند و زنده نگه دارد و او در ماجراجویی‌های خود با یک شکارچی جایزه‌بگیر سرکش، یک نینجا حیله‌گیر، یک بندباز جیب‌بر و یک مارمولک خانگی وفادار مواجه می‌شود. اتفاقات کمیک Usagi Yojimbo در دورانی مشابه فئودال ژاپن جریان دارد که شخصیت‌های آن حیواناتی انسان نما هستند، اما به‌نظر می‌رسد که اتفاقات سریال Samurai Rabbit ممکن است چند صد سال پس از اتفاقات کمیک آن رخ دهد تا تصاویر دوران مدرن و پیشرفته با زیبایی شناسی کلاسیک ژاپنی ترکیب شود.

ساکای به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Samurai Rabbit حضور دارد و همچنین جیمز وان، خالق مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح)، نیز دیگر تهیه‌کننده این سریال انیمیشنی خواهد بود که Atomic Monster Productions در پشت صحنه ساخت این اثر دیده می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار انیمیشن Samurai Rabbit از نتفلیکس منتشر نشده است. علاوه‌بر این، جیمز وان در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت سریالی براساس کمیک The Magic Order (فرقه جادو) نیز است.

همچنین شاید جالب است بدانید که کمیک Usagi Yojimbo یکی از منابع الهام استودیو ساکرپانچ برای ساخت بازی Ghost of Tsushima بوده است و نیت فاکس، مدیر خلاق این بازی می‌گوید این کمیک یکی از دلایلی اصلی و مهمی بوده است که آن‌ها تصمیم به ساخت Ghost of Tsushima گرفته ‌بودند. بازی Ghost of Tsushima امروز برای کنسول پلی ‌استیشن 4 منتشر شده است که می‌توانید واکنش منتقدان به این بازی را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده