نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

همکاری نتفلیکس با جیمز وان و مارک میلار برای ساخت سریال The Magic Order

شبکه نتفلیکس دستور ساخت سریالی براساس کامیک The Magic Order اثر مارک میلار و به تهیه کنندگی جیمز وان، را صادر کرده است.

سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس در همکاری با کمپانی Image Comics، کامیک The Magic Order (فرقه جادو) را منتشر کرد که اولین کامیک این سرویس استریم محبوب بوده است. این کامیک اثر مشترک مارک میلار و الیور کوئیپل است که با توجه به اینکه کمپانی Millarworld (میلارورلد) توسط نتفلیکس در سال گذشته میلادی خریداری شده بود، این کامیک تحسین شده که خیلی زود محبوبیت زیادی پیدا کرد، نیز به بخشی از مجموعه‌های این سرویس استریم تبدیل شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال The Magic Order تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پس از موفقیت کامیک The Magic Order که اولین نسخه آن پرفروش‌ترین کامیک کاملا جدید و اورجینال در ۲۰ سال گذشته بود، حال طبق انتظار شبکه Netflix به دنبال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس داستان آن است.

Wan

جیمز وان با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، به‌همراه لیندزی بیر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Sierra Burgess Is a Loser، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. علاوه بر این، بیر به‌عنوان نویسنده و شورانر و وان به‌عنوان کارگردان قسمت پایلوت یا آزمایشی نیز در ساخت سریال The Magic Order نقش خواهند داشت. طبق داستان کامیک این مجموعه، ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هرگز هیولایی را ندیده‌ایم و این به‌خاطر افرادی است که کارهای آن‌های باعث می‌شود تا ما شب‌ها راحت بخوابیم. در سریال The Magic Order با پنج عضو یک خانواده ملاقات می‌کنیم که سوگند یاد کرده‌اند تا از جهان ما مواظبت و برای حفظ آن برای نسل‌های آینده، با یک دشمن مبارزه و نبرد کنند. آن‌ها ممکن است روزی به‌عنوان همسایگان، دوستان و همکاران ما در کنارمان زندگی کنند، اما در زمان شب، آن‌ها جادوگران و ساحرانی هستند که از ما در برابر نیروهای تاریکی محافظت می‌کنند؛ مگر اینکه تاریکی آن‌ها را شکست دهد. 

تاکنون ۶ نسخه از کامیک The Magic Order منتشر شده که اولین همکاری مشترک میلار با نتفلیکس از زمان خریداری شدن کمپانی میلارورلد توسط این کمپانی بوده است. علاوه بر این، نتفلیکس و مارک میلار در حال همکاری برای ساخت اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی براساس کامیک‌های میلارورلد هستند که انتظار می‌رود طی سال‌های آینده شاهد انتشار آن‌ها باشیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Magic Order از جمله تاریخ انتشار و بازیگران آن منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده