نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

جید بارتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بر عهده گرفت

جید بارتلت، نویسنده تازه‌کار، به‌عنوان نویسنده به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اضافه شده است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 که تابستان امسال برگزار شد، مارول استودیو ساخت دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Doctor Strange In The Multiverse Of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی به این پروژه اضافه شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، جید بارتلت، نویسنده تازه‌کار و جویای نام، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) به تیم نویسندگان آن ملحق شده است. بااین حال، مشخص نیست که او قرار است به نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness کمک کند یا قرار است نویسنده اصلی پروژه باشد یا اینکه او وظیفه بازنویسی بخش‌ها یا تمام فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است.

جید بارتلت

مارول هنوز واکنش رسمی به این خبر نداشته و اطلاعات بیشتری نیز از آن منتشر نشده است. بارتلت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Miller's Girl شناخته شده که از سال ۲۰۱۶ فیلمنامه او در بلک لیست (مکانی که فیلمنامه‌های نویسندگان برای جلوگیری از سرقت ادبی ثبت می‌شود) قرار دارد و همچنین یونیورسال او را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Mad, Bad And Dangerous To Know که اقتباسی از رمانی به‌همین نام اثر کلویی اسپوزیتو است، استخدام کرده است. بارتلت همچنین بخشی از تیم نویسندگان فیلم The Turning (چرخش) نیز بوده است. اسکات دریکسون، کارگردان و نویسنده فیلم Doctor Strange، برای کارگردانی دنباله آن بازگشته و احتمالا در نوشتن فیلمنامه فیلم نیز کمک خواهد کرد. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول باشد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین تاکنون حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ) و بندیکت وانگ در نقش وانگ در این فیلم تایید و اعلام شده است. فیلم Doctor Strange در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده