نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۶

نگاه کامل به پنل اختصاصی مارول در کامیک کان سن دیگو؛ رونمایی از فاز چهارم MCU

مارول استودیو در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو از ۱۰ فیلم و سریال جدید خود و در کل از فاز چهارم دنیای سینمایی‌اش، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو بخشی از فیلم‌ها و سریال‌های فاز چهارم دنیای سینمایی خود را تایید و معرفی کرده است. در ابتدای پنل مارول در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، تایید شد که فیلم The Eternals (اترنالز) قرار است در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران شود. همچنین مارول بازیگران رسمی این فیلم را تایید کرد که طبق آن، ریچارد مدن، آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو و دان لی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده خواهد داشت و شما در ادامه می‌تواند لوگوی رسمی این فیلم را مشاهده کنید.

The Eternals

در ادامه نوبت به سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) رسید که این سریال قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود و حضور سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به فالکون و دنیل برول، بازیگر نقش شرور و منفی هلموت زیمو، در این سریال تایید و اعلام شده است. همچنین مشخص شد که بارون زیمو در سریال The Falcon and the Winter Soldier با ظاهر کامل و رسمی خود حضور دارد. در ادامه می‌توانید لوگوی رسمی این سریال را مشاهده کنید.

 The Falcon and the Winter Soldier

پس از این‌ها نوبت به فیلم Shang-Chi (شانگ چی) رسید که رسما برای اکران در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) تایید شد. این فیلم قرار است Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) نام داشته باشد که در آن شاهد حضور ماندرین واقعی نیز خواهیم بود. وظیفه‌ی نقش‌آفرینی این شخصیت در فیلم بر عهده تونی لیانگ است و همچنین تایید شد که سیمو لیو نیز نقش شانگ را در این فیلم اجرا می‌کند. آوکافینا دیگر بازیگر اثر است و همچنین دنیل کرتون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲)، وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید لوگوی رسمی این فیلم را مشاهده کنید.

Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings

پس از این معرفی، تمرکز پنل مارول بیشتر روی سریال‌های دیزنی پلاس رفت که طی آن، سریال WandaVision (ونداویژن) برای انتشار در بهار سال ۲۰۲۱ رسما تایید شد. الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ، پل بتانی در نقش ویژن و تیونا پاریس در نقش مونیکا رامبو، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. اتفاقات سریال WandaVision پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان دارد و در طول پنل، سازندگان از لوگوی آن هم رونمایی کردند.

WandaVision

سریال Loki (لوکی) نیز در ادامه برای پخش در بهار سال ۲۰۲۱ تایید شد. فعلا تنها بازگشت تام هیدلستون برای بازی در نقش لوکی در این سریال تایید شده است و اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن در دسترس نیستند.

Loki

انیمیشن ?What If اثر بعدی معرفی‌شده در پنل بود که قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر شود و علاوه‌بر حضور بازیگران دنیای سینمایی مارول، مشخص شد که جفری رایت صداپیشگی شخصیت The Watcher (واچر) در این سریال انیمیشنی را بر عهده دارد.

?What If

اما سریال Hawkeye (هاوک آی) آخرین سریالی بود که برای سرویس استریم دیزنی پلاس و برای پخش در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی تایید شد؛ سریالی که در آن جرمی رنر قرار است بار دیگر نقش کلینت بارتون را بازی کند. همچنین باتوجه‌به‌گفته‌های سازندگان متوجه شدیم که در این سریال شاهد حضور و معرفی شخصیت کیت بیشاپ نیز خواهیم بود. البته بازیگر این کاراکتر هنوز انتخاب نشده است و مثل بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های دیگر حاضر در پنل مارول در کامیک کان 2019، طرفداران باید مدت‌زمان بیشتری را برای شناخت دقیق‌تر Hawkeye منتظر بمانند.

Hawkeye

با گذشتن از تمامی موارد بالا، بالاخره در طول پنل ساخت دنباله‌ی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) رسما تایید شد. این فیلم Doctor Strange In The Multiverse Of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) نام دارد و همچنین حضور بندیکت کامبربچ و الیزابت اولسن در آن رسما تایید شده است. همچنین این فیلم قرار است با سریال WandaVision ارتباط داشته باشد. اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange 2 تایید کرد که فیلم Doctor Strange In The Multiverse Of Madness اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول خواهد بود؛ نکته‌ای که بسیاری از طرفداران را به وجد آورده است.

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

چند روز پیش بود که خبر ساخت قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) فاش شد و حالا مارول اعلام کرد که این فیلم قرار است Thor Love and Thunder (ثور لاو و تاندر) نام داشته باشد. فیلمی که برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد. در این فیلم شاهد بازگشت کریس همسورث در نقش ثور، تسا تامپسون در نقش والکری و ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر، خواهیم بود. همچنین پورتمن قرار است به‌عنوان ثور مونث یا مایتی ثور (Mighty Thor) نیز در فیلم Thor Love and Thunder حضور داشته باشد. تایید حضور او در این نقش نیز یکی از بزرگ‌ترین اخبار پنل مارول در کامیک کان امسال محسوب می‌شود.

Thor Love and Thunder

در پایان پنل اما نوبت به فیلم Black Widow (بلک ویدو) رسید که برای اکران در ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مارول حضور بازیگرانی چون اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو و او.تی. فاگبنلی، در فیلم Black Widow را تایید کرد و همچنین اعلام کرد که کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده دارد. همچنین ویدیویی از فیلم Black Widow نیز در پنل نمایش داده شد که درواقع یک صحنه‌ی مبارزه در بوداپست را نمایش می‌داد. صحنه‌ای که در آن جوهانسون و پیو به‌همراه یک شخص نقاب‌دار و ناشناس حضور داشتند. ولی این صحنه هنوز به‌صورت آنلاین منتشر نشده است و فعلا فقط افراد حاضر در سالن برگزاری پنل مارول، شانس تماشای آن را پیدا کرده‌اند.

Black Widow

اما این پایان پنل مارول استودیو نبود و مارول با تایید ریبوت فیلم Blade (بلید)، طرفدارن دنیای سینمایی خود را غافلگیر کرد. فیلمی که ماهرشالا علی ستاره‌ی اصلی آن خواهد بود و هنوز هیچ اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر نشده است؛ غیر از یک لوگو که البته نمایش داده شدن آن هم تعداد زیادی از طرفداران را به هیجان آورد.

Blade

در پایان پنل، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تنها خبر در دست ساخت بودن فیلم‌هایی چون فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، دنباله‌ی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، دنباله‌ی فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و ریبوت فیلم X-Men (ایکس من) را رسما تایید و اعلام کرد. با این توضیح که اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن‌ها، در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد.

MCU

نظر شما در مورد فیلم‌ها و سریال‌هایی که در پنل مارول استودیوز و برای فاز چهارم MCU تایید شده‌اند، چیست؟ باتوجه‌به اطلاعات نه‌چندان زیادمان از این آثار پرطرفدار، فعلا بیشتر از همه انتظار اکران کدام یک از آن‌ها را می‌کشید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده