// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

بردلی کوپر احتمالا بازیگر اصلی فیلم جدید پل توماس اندرسون است

سازندگان فیلم جدید پل توماس اندرسون، نویسنده، فیلم‌بردار و کارگردان ستایش‌شده‌ی دنیای سینما که داستان آن در دهه‌ی ۷۰ میلادی جریان دارد، برای انتخاب ستاره‌ی اصلی وارد مذاکره با بردلی کوپر شده‌اند.

تازه‌ترین فیلم درام پل توماس اندرسون دوست‌داشتنی که مدتی قبل و به خاطر شرایط سخت مالی تحمیل‌شده بر استودیوها در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19 سرمایه‌گذار خود را از دست داد، اکنون شرکت MGM را به‌عنوان استودیو سازنده‌ی خود می‌شناسد. همچنین اخبار سینما و تلویزیون جدید می‌گویند فیلم‌نامه‌ی این اثر در دهه‌ی ۷۰ میلادی و دره سن فرناندو (منطقه‌ای از شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا) جریان دارد.

بردلی کوپر و پل توماس اندرسون هر ۲ تا به امروز ۸ نامزدی اسکار و صفر جایزه‌ی اسکار داشته‌اند. این بازیگر ۴۵ساله که ظاهرا نقش‌آفرین اصلی فیلم Nightmare Alley، اثر جدید گیرمو دل تورو هم به حساب می‌آید، مشغول گفت‌وگو با تیم ساخت اثر برای پیوستن به پروژه‌ی اندرسون شده است؛ فیلمی که ظاهر چند خط داستانی دارد، داخل یک دبیرستان جریان می‌یابد و یک قصه‌ی Coming-of-Age (رسیدن به دوران بلوغ) را به تصویر می‌کشد. این فیلم را خود پل توماس اندرسون نوشته است و آن را کنار سارا مورفی، تهیه‌کنندگی نیز می‌کند.

سازندگان می‌خواهند چند ماه بعد و احتمالا تا پیش از پایان یافتن فصل پاییز، فیلم‌برداری اثر را کلید بزنند؛ پروسه‌ای که گویا از ابتدا تا انتها در شهر لس آنجلس پیش می‌رود. البته بردلی کوپر باید تقویم کاری خود را بسیار دقیق تنظیم کند. زیرا هنوز بخشی از فیلم‌برداری Nightmare Alley باقی مانده است و تازه او باید در یک فیلم اورجینال نتفلیکس هم در نقش لئونارد برن استاین، آهنگ‌ساز افسانه‌ای ظاهر شود.

آیا فیلم جدید و بدون نام مورد بحث، بردلی کوپر و پل توماس اندرسون را همزمان به نُهُمین نامزدی و اولین جایزه‌ی اسکار می‌رساند؟


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده