// شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Brawlhalla؛ یک تجربه‌ی مبارزه‌ای جذاب

بازی موبایل Brawlhalla پس از انتشار‌ برای کامپیوتر، اینبار در موبایل طیف وسیع‌تری از گیمرها را هدف خود قرار داده‌ است که با وجود محتویات متنوع و جذاب خود به‌راحتی توجه هر مخاطبی را جلب می‌کند.

بازی‌های سبک مبارزه‌ای یکی از جذاب‌ترین آثاری هستند که هر مخاطبی را به سمت خود جذب می‌کنند. یکی از ویژگی‌های خوب این دسته بازی‌ها حس رقابتی است که در بین مخاطب خود به وجود می‌آورند. بازی‌های مبارزه‌ای موفق بسیاری وجود دارند که می‌توان به سری مورتال کامبت که نسخه موبایل آن نیز وجود دارد، اشاره کرد. Super Smash Bros یکی از بازی‌های موفق دیگری است که حدود دو سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد که با سبک مبارزه‌ای منحصربفرد خود گیمرهای‌ زیادی را به سمت خود جذب کرده است. حال بازی Brawlhalla با الگو برداری صحیح از Super Smash Bros و اضافه کردن برخی موارد جدید یک بازی‌ مبارزه‌ای بسیار جذاب را طراحی کرده است. با معرفی کامل این بازی همراه ما در زومجی باشید.

 یکی از مسابقات بازی Brawlhalla

در صورتی که به بیرون پرتاب شدید لحظاتی بعد دوباره به استیج باز می‌گردید

اگر از بازی‌های مبارزه‌ای موبایل خسته شده‌اید و علاقه به تجربه‌ی یک اثر متفاوت در این سبک را دارید یک پیشنهاد جدید و جذاب وجود دارد. بازی اندروید و آیفون Brawlhalla یک بازی در سبک اکشن مبارزه‌ای است که با استفاده از برخی از کاراکت‌های مشهور لحظات بامزه‌ای را ایجاد می‌کند. Brawlhalla شامل چندین حالت مختلف است که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. شما در هر بازی باید یک جنگجو و در برخی از حالت‌های دیگر سه جنگجو را انتخاب و به مبارزه‌ با دیگر بازیکنان بپردازید. هدف شما در هر بازی بیرون انداختن بازیکنان دیگر از روی سکوهای هر استیج است. هر یک از این استیج‌ها بسته به شرایط خود آسان و تعدادی بسیار سخت هستند. هریک از جنگجوهای بازی سلاح مخصوص به خود را دارند و یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب بازیکن به حساب می‌آید. البته قدرت همه‌ی این سلاح‌ها یکسان است ولی شرایط استفاده‌ی متفاوتی دارند. در صورتی که به بیرون پرتاب شدید لحظاتی بعد دوباره به استیج باز می‌گردید و باید در لحظات باقی مانده شرایط به وجود آمده را تغییر دهید. شما می‌توانید به‌‌صورت تیمی نیز در مسابقه‌ها به مبارزه بپردازید و اگر با دوستان خود مشغول بازی شوید، لحظات بسیار جذابی را ایجاد می‌کند. نکته‌ی بسیار خوب Brawlhalla قابلیت کراس‌پلی آن است و می‌توانید با دارندگان نسخه‌های‌ پی‌سی و کنسول مشغول بازی نیز شوید.

گیم‌پلی بازی به این صورت است که با یک طرف صفحه باید کاراکتر خود را کنترل و با طرف دیگر حرکات مختلف انجام دهید. هریک از کاراکترها دو سلاح مخصوص به خود را دارند. در ابتدای هر بازی هیچ سلاحی در دست ندارید و باید با آیتم‌هایی که در استیج وجود دارند سلاح خود را بردارید. البته که به سرعت عمل شما برای برداشتن، بستگی دارد. به غیر از سلاح‌های هر جنگجو، یک سری وسایل پرتابی مانند نارنجک یا سلاح‌های سنگینی دیگر نیز در صحنه ظاهر می‌شوند که بسیار کاربردی هستند. با جمع آوری امتیازهایی که به‌صورت سکه هستند می‌توانید جنگجوهای بیشتری آزاد و از آن‌ها در نبردهای خود استفاده کنید. علاوه‌بر خرید جنگجوهای جدید می‌توانید کاراکترهای محبوب خود را شخصی‌سازی نیز کنید. کاراکترهای مشهوری همچون ریمن و ثور در بازی وجود دارند که جذابیت آن را چند برابر می‌کند. در مجموع بازی از حیث گیم‌پلی بسیار کامل است و می‌تواند به‌راحتی شما را تا مدت‌ها سرگرم خودش کند.

 ریمن در Brawlhalla

گرافیک Brawlhalla بسیار شاد و چشم‌نواز طراحی شده است و این موضوع در تمام لحظات و استیج‌های بازی کاملا به چشم‌ می‌‌آید. طراحی بامزه کاراکترهای بازی به جذاب‌تر شدن بازی بسیار کمک می‌کنند. با وجود اینکه سازندگان در بخش گرافیک به خوبی عمل کرده‌اند اما موسیقی که یکی از ارکان بسیار مهم در بازی‌های اینچنینی است، هیچ مورد خاصی را به گوشتان نمی‌رساند و گاهی هیجان را از شما می‌گیرد و درواقع می‌توان گفت تنها افکت‌های ضربات در بازی وجود دارند. استودیوی Blue Mammoth Games که یکی از استودیوهای شرکت یوبیسافت به حساب می‌آید توانسته با الگوبرداری صحیح یک بازی مبارزه‌ای جذاب را در اختیار گیمرها قرار بدهد.

اگر می‌خواهید  یک بازی مبارزه‌ای با لحظات جذاب و گاهی خنده دار را تجربه کنید Brawlhalla قطعا ارزش آن را دارد

بازی Brawlhalla که در ابتدا عرضه‌ی موفقی برای پی‌سی به همراه داست داشت هم‌اکنون برای اندروید و آیفون به‌صورت رایگان در دسترس است و شما می‌توانید مانند گذشته ازطریق لینک‌های زیر آن دانلود و از تجربه یک بازی مبارزه جذاب لذت ببرید.

دانلود بازی Brawlhalla
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده