// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

فروش بازی Devil May Cry 5 از ۳.۷ میلیون نسخه فراتر رفت

شرکت ژاپنی کپکام با انتشار آمار مالی جدید خود نشان داد که تا امروز توانسته است بیشتر از ۳.۷ میلیون نسخه از بازی Devil May Cry 5 را به فروش برساند.

شرکت کپکام در جدیدترین گزارش مالی خود تایید کرد که تا به امروز بیش از ۳.۷ میلیو نسخه از بازی Devil May Cry V به فروش رفته است. از آن‌جایی که کپکام همزمان سازنده و ناشر بازی «دویل می کرای 5» است، تمام سود فروش آن را کسب می‌کند. اکنون هم مشخص شد که این بازی اکشن-ادونچر و هک اند اسلش در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۳.۱ میلیون نسخه فروش رسید و در سال ۲۰۲۰ میلادی بیشتر از ۶۰۰ هزار نسخه فروش کرد.

بازی Devil May Cry 5 از نظر فروش طبیعتا قدرت پرفروش‌ترین قسمت‌های سری بازی Resident Evil را ندارد اما باتوجه‌به انتظاراتی که از آن می‌رفت، موفقیت‌آمیز ظاهر شده است. گفته می‌شود که احتمال دارد کپکام چند ماه بعد نسخه‌ی اسپشیال ادیشن بازی Devil May Cry را عرضه کند؛ حرکتی آشنا که برای طرفدارهای پروپاقرص این مجموعه که می‌تواند آما فروش آن را افزایش بدهد. این در حالی است که این بازی تا پایان امروز روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار داشت و امروز این سرویس را ترک می‌کند.

همچنین بازی Devil May Cry 5 در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرده است که نقد این بازی را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. مطابق جدیدترین اخبار بازی هم می‌دانیم که بازی Resident Evil 7 و بازی Resident Evil 2 Remake به‌عنوان پرفروش‌ترین «رزیدنت ایول»های تاریخ، به ترتیب ۷.۹ و ۷.۲ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. همه‌ی این اعداد درکنار یکدیگر، بیش‌ازپیش میزان بزرگی سری بازی Resident Evil برای کپکام را نشان می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده