نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدیدی از فیلم Black Widow به زودی منتشر خواهد شد

پس از عقب افتاده اکران فیلم Black Widow به علت ویروس کرونا، حال به‌نظر می‌رسد که مارول در نظر دارد تا تریلر دیگری از این فیلم را منتشر کند.

ماه اسفند گذشته بود که والت دیزنی و مارول استودیو اعلام کردند که اکران فیلم Black Widow (بلک ویدو) به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین تعطیلی سینماها، تا پاییز امسال عقب افتاده است. بدین ترتیب این فیلم دیگر قرار نیست در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود و حال فیلم بلک ویدو برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول قرار است منتشر شود.

به‌تازگی هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا که با نام BBFC شناخته‌ می‌شود، اطلاعات جدیدی را ثبت کرده است که درواقع به تریلر جدید فیلم Black Widow اشاره دارد که براساس اطلاعات ثبت شده، مدت زمان تریلر جدید فیلم بلک ویدو قرار است ۲ دقیقه ۳۸ ثانیه باشد و درواقع قرار نیست با یک تبلیغ تلویزیونی بلند و یک دقیقه‌ای مواجه باشیم و مارول استودیو یک تریلر کامل دیگر برای فیلم جدید خودش در نظر گرفته است. 

اطلاعات تریلر جدید فیلم Black Widow

در حال حاضر مشخص نیست که چه مقدار تصاویر جدید در تریلر جدید فیلم Black Widow وجود خواهد داشت و بدون شک کار سختی تیم بازاریابی مارول استودیو و دیزنی برای افشا نشدن اطلاعات بیشتری از داستان فیلم دارند، اما نمایش جدید فیلم می‌تواند یک یادآوری مناسب برای سینماروها باشد. همچنین زمان مشخصی برای انتشار تریلر فیلم بلک ویدو در دسترس نیست، اما باتوجه‌به ثبت اطلاعات آن در BBFC، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد انتشار این تریلر باشیم.

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده داشته است. پیش از این اولین تریلر فیلم Black Widow در آذر سال گذشته، دومین تریلر در دی گذشته، تبلیغ تلویزیونی سوپر بول در بهمن گذشته و سومین تریلر در اسفند گذشته منتشر شده بودند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده