نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴

اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow منتشر شد

سرانجام مارول امروز اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، را منتشر کرد که به آخرین ماجراجویی ناتاشا رومانوف می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) منتشر شده است. مارول استودیو امروز طرفداران خود را غافلگیر کرد و اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد آن هستیم که ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون، تصمیم می‌گیرد تا سرانجام با گذشته خود مواجه شود و در طول تریلر در ابتدا با یلنا که خواهر ناتنی او است، ملاقات می‌کند و در ادامه با رد گاردین و ملینا ملاقات می‌کنیم که در واقع مثل یک خانواده هستند که پس از سال‌ها دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند. اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود و در این تریلر شاهد آن هستیم که بلک ویدو پیش از بازگشت تصمیم گرفته تا آخرین ماموریت مستقل خود را انجام دهد. در طول تریلر برای لحظات بسیار کوتاهی شاهد حضور شخصیت تسک‌مستر نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول تریلر شاهد نمای بهتری از صحنه‌های اکشن فیلم هستیم که به‌نظر می‌رسد مجموعه فیلم جیسون بورن منبع الهام صحنه‌های اکشن فیلم است. علاوه‌بر تریلر، مارول پوستر جدیدی از فیلم Black Widow منتشر کرده که در این پوستر تنها شاهد حضور ناتاشا رومانوف هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Black Widow

اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون، ویلیام هرت در نقش ژنرال تاندربولت راس و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بااین حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده داشته است.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده