نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۵۷

تبلیغ تلویزیونی Super Bowl فیلم Black Widow منتشر شد

در حاشیه مسابقه Super Bowl، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی اختصاصی فیلم Black Widow را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی است.

ماه آذر امسال بود که مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد و در ادامه شاهد انتشار تریلر دیگری (نمایش ویژه) از این فیلم ابرقهرمانی بودیم که حاوی تصاویر جدیدی نیز بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی Super Bowl این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. برخلاف انتظارات، مارول استودیو لحظاتی پیش تبلیغ تلویزیونی سوپر بول فیلم Black Widow را منتشر کرد که تمرکز این تریلر کوتاه و ۳۰ ثانیه‌ای روی بلک ویدو و خانواده‌اش است که می‌گوید خانواده اصلی او هستند و حال بازگشته تا کار ناتمامی را انجام دهد. با اینکه بیشتر تصاویر این نمایش مشابه دو تریلر اول است، اما حاوی تصاویر جدیدی نیز هست که در طول آن تصاویر جدیدی از تسک مستر نیز دیده می‌شود که در حال تقلید حرکات کاپیتان آمریکا است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این تبلیغ تلویزیونی، مارول استودیو پوسترهای شخصیت فیلم Black Widow را نیز منتشر کرده که تمرکز این ۴ پوستر روی اعضای خانواده ناتاشا است و شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را نیز مشاهده کنید:

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده داشته است. 

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده