نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۶

اکران فیلم Black Widow بخاطر ویروس کرونا تاخیر خورد

سرانجام ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران فیلم Black Widow نیز شد. والت دیزنی هنوز تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم اعلام نکرده است.

دوشنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو تریلر جدید و نهایی فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد و به‌نظر می‌رسید که با توجه به انتشار این تریلر تغییری در تاریخ اکران این فیلم داده نخواهد شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول به قربانی جدید ویروس کرونا تبدیل شده است. شرکت والت دیزنی سرانجام تصمیم گرفت تا اکران فیلم بلک ویدو را عقب بیندازد. هنوز تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم اعلام نشده، اما پیش از این دیزنی در تلاش بود تا فیلم Black Widow را طبق برنامه در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران کند، اما در نهایت تصمیم به تغییر نظر خود گرفت. دیزنی پیش از این اکران فیلم‌های دیگر خود به‌نام‌های فیلم Mulan (مولان)، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) و فیلم Antlers (انتلرز) را تا تاریخ نامشخصی عقب انداخته بود.

هنوز بودجه ساخت فیلم Black Widow اعلام نشده است، اما طبق فیلم‌های دیگر مارول، این فیلم نیز احتمالا بودجه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار را داشته است و با توجه به اینکه این فیلم به بازار بین المللی نیز نیاز دارد، این تاخیر منطقی به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، تاخیر یک فیلم برای استودیو نیز بدون ضرر نخواهد بود، اما گفته می‌شد که اگر فیلم بلک ویدو در تاریخ فعلی اکران شود، ممکن بود به بلای انیمیشن Onward (به پیش) دچار شود. علاوه‌بر آثار دیزنی، فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری)، فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9)، فیلم The Lovebirds و فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) دیگر فیلم‌هایی هستند که اکران آن‌ها با تاخیر مواجه شده است.

سینماهای آمریکا در حال حاضر باز هستند، اما طی روزهای گذشته بخشی از سینماهای این کشور از جمله در شهرهای نیویورک و لس آنجلس بسته شده‌اند. همچنین سینماهای کشورهایی چون چین، ژاپن و ایتالیا نیز بسته است. سازمان بهداشت جهانی اخیرا از همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان خبر داده که این ویروس گریبانگیر سینمای هالیوود و صنعت تلویزیون نیز شده است. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده داشته است. همچنین به‌تازگی مجله امپایر و EW شماره جدید خود را به فیلم Black Widow اختصاص داده بودند و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کردند که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را به‌همراه یک تصویر تبلیغاتی از شخصیت تسک مستر مشاهده کنید:

تسک مستر در فیلم Black Widow


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده