نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

دیوید هاربر و ریچل وایس به جمع بازیگران فیلم Black Widow اضافه خواهند شد

طبق اخبار منتشر شده، مارول استودیو در حال انجام مذاکره با دیوید هاربر و ریچل وایس برای حضور در فیلم Black Widow است.

در حال حاضر می‌دانیم که فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد، اما مارول استودیو تصمیم ندارد تا تابستان امسال از فاز بعدی خود به‌طور کامل رونمایی کند. بااین‌حال، اطلاعاتی از برخی از فیلم‌های در دست ساخت مارول منتشر شده که فیلم Black Widow (بلک ویدو) که مدت زیادی طرفداران در انتظار ساخت آن بودند، یکی از این فیلم‌ها قطعا خواهد بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که حضور دو بازیگر دیگر در این فیلم مشخص و اعلام شده است. در ابتدا هالیوود ریپوتر اعلام کرد که دیوید هاربر، بازیگر نقش کلانتر جیم هاپر در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، در حال انجام مذاکرات نهایی با مارول برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Black Widow است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر منتشر نشده است.

Rachel Weisz

هاربر قرار است در فصل سوم سریال Stranger Things نیز بازگردد که تابستان امسال از شبکه نت‌ فلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد. همچنین او نقش پسر جهنمی جدید سینما را در ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) نیز بازی کرده است که این فیلم حدود ۸ روز دیگر اکران خواهد شد، اما هاربر تنها بازیگر جدید فیلم Black Widow نیست که باید شاهد حضور آن در این فیلم باشیم. در ادامه ورایتی از شروع مذاکرات مارول استودیو با ریچل وایس، بازیگر فیلم The Favourite (سوگلی)، برای حضور در فیلم Black Widow است که مانند هاربر، اطلاعاتی از نقش احتمالی وایس نیز در دسترس نیست. اگرچه هنوز توافق نهایی بین مارول و وایس صورت نگرفته و مذاکرات در مراحل اولیه خود قرار دارد، اما ورایتی می‌گوید که وایس در صورت بستن قرارداد، یک نقش کلیدی و مهم را در این فیلم بازی خواهد کرد و همچنین بین دو طرف مذاکره علاقه‌مندی بسیار زیاد برای همکاری در فیلم بلک ویدو توصیف شده است.

کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. همچنین اسکارلت جوهانسون قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در این فیلم بازی کند. علاوه‌بر این، فلورنس پیو، بازیگر فیلم Fighting With My Family (مبارزه با خانواده من) نیز به جوهانسون در فیلم بلک ویدو برای بازی در دومین نقش اصلی زن فیلم اضافه شده است. فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از ماه ژوئن امسال (خرداد یا تیر) آغاز خواهد شد. پیش از این فیلم، شاهد حضور بلک ویدو در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده