نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

سریال جدید آفیس در دنیای نمایش اصلی جریان دارد

جزئیات جدیدی از فیلم‌نامه نسخه جدید سریال The Office شبکه پیکاک منتشر شد.

از مدتی پیش اخباری در ارتباط با احتمال ساخت سریال جدید آفیس با بازیگران و موضوع تازه در رسانه‌ها مطرح شده است. براساس گزارش رسانه ورایتی، این سریال برای شبکه Peacock ساخته می‌شود و مراحل تولید آن در ماه جولای ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. این پروژه ظاهرا نه به‌عنوان یک اسپین-آف یا ریبوت، بلکه به‌عنوان یک سریال با بازیگران تازه شناخته می‌شود که دارای همان حال‌وهوا و سبک کمدی در همان دنیای نسخه‌ی اصلی است.

در خلاصه داستان این سریال جدید آمده است: «گروه مستندسازی که شعبه اسکرانتون شرکت داندر میفلین را جاودانه کردند، حال به‌دنبال سوژه جدیدی هستند. آن‌ها در این مسیر روزنامه تاریخی و درحال افولی به نام Midwestern را کشف می‌کنند که ناشر آن در تلاش برای احیای روزنامه با خبرنگاران داوطلب است.»

لیسا کتز، مدیر محتوای شرکت NBCU در این‌باره می‌گوید: «بیش از ۱۰ سال از زمان پخش آخرین قسمت سریال آفیس در شبکه NBC می‌گذرد و این سریال کمدی تحسین‌شده از آن زمان به محبوبیت روز افزون خود ادامه داده است تا نسل‌های جدیدی از جامعه طرفداران این سریال را بسازد. این سریال با همکاری شرکت یونیورسال و به رهبری تیم خلاق گرگ دنیلز که پیش از این نسخه آمریکایی سریال آفیس را ساخته بود و مایکل کومان در دنیای داندر میفلین و با گروه جدیدی از شخصیت‌ها ساخته می‌شود که داستان کمدی جدیدی را با محوریت یک روزنامه روزانه روایت می‌کنند.»

بازیگران سریال آفیس

به‌تازگی گزارشی مبنی‌بر انتخاب اولین بازیگران سریال جدید آفیس منتشر شد که نشان می‌دهد دامنل گلیسون با سابقه بازی در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان و فیلم Ex Machina به‌همراه سابرینا ایمپاچاتوره با سابقه بازی در سریال The White Lotus به جمع بازیگران اسپین-آف سریال The Office اضافه شده‌اند. ددلاین می‌گوید که گلیسون و ایمپاچاتوره تنها بخش اول بازیگران سری جدید سریال The Office هستند و به‌زودی بازیگران بیشتری انتخاب می‌شوند.

سریال آفیس که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سیتکام کمدی تاریخ تلویزیون است، در ماه مه ۲۰۱۳ به کار خودش پایان داد و از آن زمان بارها اخبار ساخت احیا یا ریبوت آن منتشر شده است. نسخه آمریکایی سریال آفیس که براساس یک نمایش بریتانیایی با همین نام و با بازی ریکی جرویز ساخته شده است، در شهر اسکرانتون ایالت پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد که کارمندان یک دفتر کوچک فروش کاغذ برای شرکت داندر میفلین، شخصیت‌های آن هستند. از بازیگران این سریال باید به استیو کرل، رین ویلسون، جان کرازینسکی، جینا فیشر، اد هلمز، میندی کالینگ و بی جی نواک اشاره کرد.


منبع dailywire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده