نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰

تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد اعلام شد

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم ۲۸ سال بعد به کارگردانی دنی بویل را اعلام کرده است که تابستان ۲۰۲۵ این فیلم پساآخرالزمانی اکران خواهد شد.

مدتی پیش بود که مشخص شد دنباله فیلم 28Days Later در دست ساخت است که این فیلم قرار است 28Years Later نام داشته باشد و این فیلم احتمالا شروع کننده یک سه‌گانه جدید خواهد بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم پساآخرالزمانی اعلام شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم ۲۸ سال بعد در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از هفته گذشته در شهر نورث‌آمبرلند انگلستان آغاز شده است.

جودی کومر، آرون تیلور جانسون، ریف فاینز و جک اوکانل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 28Years Later حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اطلاعات این فیلم در دسترس نیست و می‌دانیم که کیلین مورفی، بازیگر نقش جیم در فیلم ۲۸ روز بعد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم حضور خواهد داشت، اما احتمال دارد که شاهد نقش‌آفرینی دوباره او در فیلم ۲۸ سال بعد نیز باشیم که این موضوع فعلا تایید یا تکذیب نشده است.

کیلین مورفی با لباس بیمارستان در شهر لندن در فیلم 28 Days Later

فیلم 28Days Later موفق شد در سال ۲۰۰۳ بیش از ۸۴.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که بودجه ساخت آن تنها ۸ میلیون دلار بوده است. موفقیت بی‌سابقه این فیلم باعث شد تا در طی دو دهه بعدی شاهد ساخت و انتشار فیلم‌ها و سریال‌هایی زیادی با موضوع و تم مشابه مثل فیلم World War Z، فیلم Zombieland، سریال مردگان متحرک، فیلم Dawn of the Dead و فیلم Army of the Dead بوده‌ایم.

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم 28Years Later بازگشته‌اند. در هر حال بویل قرار نیست وظیفه کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده داشته باشد، اما گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم و سوم فیلم ۲۸ سال بعد را نیز بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم The Marvels، فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی قسمت دوم فیلم 28Years Later را بر عهده گرفته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده