نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

ری وینستون به جمع بازیگران فیلم بلک ویدو پیوست

ری وینستون، بازیگر فیلم The Departed، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Black Widow اضافه شده است.

از اوایل این ماه بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شد که در اولین تصاویر تنها شاهد حضور اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف بودیم و مدتی بعد نیز تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که ری وینستون، بازیگر فیلم The Departed (رفتگان) به جمع بازیگران فیلم Black Widow اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. علاوه بر فیلم The Departed، وینستون در فیلم‌های دیگری چون فیلم The Proposition (گزاره)، فیلم Nil by Mouth (نکبت)، فیلم Beowulf (بئوولف)، فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین)، فیلم Noah (نوح) و فیلم Hugo (هوگو) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر وینستون و جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو و او.تی. فاگبنلی، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود قرار است در فیلم Black Widow حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که پیو قرار است نقش اصلی دوم زن فیلم را بازی کند و فاگبنلی نیز نقش شرور و منفی فیلم را احتمالا بر عهده خواهد داشت. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow در استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا ادامه دارد و انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 اطلاعات رسمی و بیشتری از این فیلم منتشر شود.

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. فیلم Cats (گربه‌ها)، فیلم بعدی وینستون خواهد بود که این فیلم برای اکران در تعطیلات کریسمس امسال برنامه ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده