نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تصویری از جلد قسمت اول مجموعه Rorschach منتشر شد

اخیرا تصویر جلدی از سری کتاب کمیک Rorschach منتشر شده که به شخصیت‌های نام آشنای دیگر مجموعه Watchmen هم‌تیمی‌های سابق گروه مینت من اشاره می‌کند.

اگر رورشاک را بشناسید، می‌دانید که او با تنها بودن و تنها فعالیت کردن شناخته می‌شود. اما در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، براساس تصویر جلدی که از قسمت اول سری کتاب کمیک Rorschach منتشر شده، به نظر می‌رسد که او می‌تواند استثنا هم قائل شود. روی تصویری که از هنرمند این مجموعه منتشر شده، ما شاهد حضور رورشاک هستیم که فوق‌العاده ضعیف و پیر شده است و ماسک نمادین خود را به‌صورت زده است. اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که دمبل‌های موجود در تصویر، ویژگی‌های مخصوص به دکتر منهتن را روی خود دارند. از طرف دیگر هم حیوان مخصوص آزیمندیس یعنی بابستیس هم به شکل یک آینده در تصویر قرار دارد.

داستان سری کتاب کمیک Rorschach مربوط‌به ۳۵ سال بعد از این می‌شود که  آزیمندیس به طرز وحشتناکی به شهر نیویورک حمله کرد و هزاران نفر در این شهر را به قتل رساند. بعد از کشف این موضوع، مردم دیگر نمی‌توانند به قهرمانان اعتماد کنند. اما رورشاک بعد از کشته شدن به‌دست‌های دکتر منهتن تبدیل به یک نماد فرهنگی شد. حالا رورشاک بازگشته است و ماموریتی دارد که مخالف سیاسی رئیس جمهور رابرت ردفورد را به قتل برساند.

قسمت اول سری کتاب کمیک Rorschach توسط تام کینگ، خورخه فورنس، دیو استوارت و کلیتون کاولس نوشته و طراحی می‌شود. این قسمت قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)‌ تحت عنوان DC Black Label منتشر شود.

رورشاک پیر و ضعیف در حال دمبل زدن


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده