نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

تصاویر جدید Cyberpunk 2077 ما را با کاراکترهای بازی آشنا می‌کند

سی‌دی پراجکت رد ازطریق صفحه رسمی خود در اینستاگرام چند تصویر جدید از شخصیت‌هایی را که در بازی Cyberpunk 2077 ملاقات خواهیم کرد، منتشر کرده است.

امسال تعداد کمی از بازی‌ها موفق به ایجاد سطح انتظاری شدند که اثر جدید سی دی پراجکت رد، یعنی Cyberpunk 2077 در میان علاقه‌مندان ایجاد کرده است. این بازی قرار است بازیکنان را به یک محیط آینده نگرانه، بسیار فشرده و سرشار از اتفاقات و فرصت‌های متنوع برده و یک دنیای جهان باز و تقریباً نامحدود را به کاربران ارائه کند. تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 بعد از چند مرحله تعویق از بهار سال ۲۰۲۰ به ماه سپتامبر و سپس نوامبر سال جاری میلادی (۲۹ آبان) موکول شد. اما توسعه‌دهندگان CD Projekt Red در این مدت مرتب به انتشار جزئیات گیم‌پلی و محتوایی که باید از شهر Night City انتظار داشته باشیم پرداخته که جدیدترینِ این موارد، چند تصویر جدید از شخصیت‌های دنیای بازی است.

استودیوی سازنده‌ی سایبرپانک 2077 درصفحه‌ی رسمی خود در اینستاگرام چند تصویر جدید از کاراکترهای دنیای این بازی را به همراه توضیحاتی که ذیل هریک از این موارد ارائه شده را با هواداران به اشتراک گذاشته است. در میان این موارد، شماری از کاراکترهایی که قبلاً در جریان تریلرها و دموهای گیم‌پلی مشاهده کرده‌ایم نیز به چشم می‌خورند. جکی (Jackie)، دکس (Dex) و جودی (Judy) مواردی هستند که در تریلر تبلیغاتی نشریه Wire از گیم‌پلی بازی در ماه ژوئن به یاد داریم.

شما می‌توانید در ادامه تعدادی از این تصاویر را مشاهده کرده و برای دسترسی به سایر موارد، به حساب رسمی Cyberpunk 2077 در اینستاگرام مراجعه کنید.

شخصیت جکی در بازی Cyberpunk 2077

شخصیت دکستر در بازی سایبرپانک 2077

سی‌دی پراجکت رد با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی در ماه نوامبر، به ارائه‌ی جزئیات بیشتر از دنیای بازی Cyberpunk 2077 ادامه داده و بازیکنان را برای حضور در بازی بزرگ و نقش آفرینی خود آماده می‌کند. از جمله مواردی که در روزهای گذشته خبرساز شده، می‌توان به ادای احترام اعضای استودیو سی دی پراجکت رد به هیدئو کوجیما در بازی و معرفی مستر گلد هند و مستر ینکینز به‌عنوان کاراکترهای داستانی آن اشاره کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به مطلب مقابل، به ویدیوی گیم‌پلی سایبرپانک 2077 با محوریت تعقیب و گریزها و نبردهای بازی نیز دسترسی داشته باشید. این بازی قرار است در تاریخ ۲۹ آبان سال جاری برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر شود. ضمن اینکه نسخه گوگل استیدیای این بازی نیز در ادامه منتشر خواهد شد.

Cyberpunk 2077 از هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل جدید نیز تأیید شده و افرادی که بازی را برای PS4 و ایکس‌باکس وان خریداری کنند نیز نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی آن برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس را دریافت خواهند کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده