// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۳

ویدیو گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 با محوریت تعقیب و گریز و نبردها

یکی از یوتیوبرهای بازی‌های ویدیویی با نام Parris به‌تازگی ویدیویی ۲۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرده که تعقیب‌وگریزها و انجام مأموریت‌های داستانی را نشان می‌دهد.

چندی پیش بود که در جریان رویداد Night City Wire بازی Cyberpunk 2077، اطلاعات متفاوتی از بازی منتشر شد. همچنین رسانه‌های بازی‌های ویدیویی هم به‌واسطه‌ی فوتیج‌هایی که استودیو سی ‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی سایبرپانک 2077 برای آن‌ها فرستاده بود، پیش‌نمایش‌های خود را منتشر کردند.

یکی از مواردی که در رویداد سایبرپانک 2077 شاید تعدادی از کاربران را اذیت می‌کرد، راوی‌گری روی ویدیو گیم‌پلی بازی بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، Parris، یکی از یوتیوبرهای بازی‌های ویدیویی به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی ۲۵ دقیقه‌ای را از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. ویدیو منتشر کرده درواقع نسخه کامل فوتیجی است که سی‌دی پراجکت رد در اختیار رسانه‌ها قرار داده است تا پیش‌نمایش خود را آماده کنند. 

در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد بخش‌هایی از تعقیب‌وگریزهای بازی، سیستم مبارزات و انجام مأموریت‌های سایبرپانک 2077 هستیم. دراین‌میان شاهد موارد جدیدی نیستیم، اما دیدن آن‌ها بدون اینکه شخصی روی ویدیو صحبت کند، خالی از لطف نیست. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده