// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

نگاهی به پایه نگه دارنده گوشی RAVPower RP-SH014

پایه‌ی نگه‌دارنده RP-SH014 به‌لطف دو ویژگی شارژ بی‌سیم و گیره مکانیکی برای باز و بسته شدن گیره‌ها، محصولی جذاب برای نیازمندان به یک پایه نگه‌دارنده است.

خریداری لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل امروزه به بخش مهمی از صنعت تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است. افزایش ضریب نفوذ گوشی‌‌های همراه از یک طرف و لزوم بهره‌مندی دارندگان تلفن‌های هوشمند از مجموعه‌ای از لوازم جانبی باعث شده است تا تولیدکنندگان به‌دنبال ایجاد خلاقیت در محصولات خود برای جلب نظر مشتریان باشند.

پایه‌های نگه‌دارنده گوشی یکی از لوازم‌جانبی پرفروش این‌روزهای بازار هستند که باتوجه به نیاز کاربر در خانه، محل کار یا خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به پایه‌ نگه‌دارنده RR-SH014، محصول شرکت RAVPower بیندازیم که با خلاقیت خود توانسته به گزینه‌ای متفاوت برای خریداری کاربران تبدیل شود.پایه نگه دارنده RAVPower RP-SH014

در جعبه RP-SH014 درکنار یک شارژر برای اتصال به فندک خودرو، یک کابل USB، خود نگه‌دارنده و درنهایت یک پایه نیز برای قرار دادن روی داشبورد قرار گرفته است. اولین نکته‌ای که روی پایه نگه‌دارنده خودنمایی می‌کند، امکان تنظیم ارتفاع قرار گیری موبایل با استفاده از یک پایه‌ی متحرک است. به شکلی که می‌توانید با باز و بسته کردن مهره‌های روی پایه، ارتفاع پایه را به‌اندازه مورد نیاز خود زیاد یا کم کنید. برخلاف نسخه منتشر شده در سایر کشورها، مدلی که در ایران در دسترس است از نگه‌دارنده‌ای برای اتصال به کولر برخوردار نیست.

اگر به هردلیلی امکان قرار دادن هولدر با پایه‌ی نگه‌دارنده را روی داشبورد خودروی خود نداشتید، برند RAVPower همچنین یک مدل دیگر را با امکان اتصال به دریچه تهویه‌ی هوای خودرو عرضه کرده است. مدل RP-SH016 برخلاف RP-SH014 پایه‌ی نگه‌دارنده ندارد و برای استفاده از آن باید خودروی شما به دریچه‌ تهویه افقی مجهز باشد.

در حالت بسته بود پایه، فضای کمی توسط نگه‌دارنده اشغال می‌شود. شما می‌توانید با RP-SH014 گوشی خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید

اما مهم‌ترین ویژگی RP-SH014 در طراحی مکانیکال نگه‌دارنده است. به‌لطف تکنولوژی E-Touch استفاده شده در RP-SH014، این نگه‌دارنده دارای یک موتور الکترونیکی برای بسته و باز شدن خودکار گیره‌ها باتوجه‌به ابعاد گوشی است. به این ترتیب زمانی‌که گوشی خود را روی نگه‌دارنده می‌گذارید با برخورد گوشی با کلید، گیره‌ها به‌صورت خودکار باتوجه به ابعاد گوشی بسته می‌شوند.

این‌ ویژگی باعث شده تا با مشکلاتی که در گذشته برای قرار دادن گوشی روی نگه‌دارنده‌ها وجود داشت، مواجه نشویم. در گذشته زمانی‌که می‌خواستیم گیره‌ها را باز یا بسته کنیم باید با انگشتان خود فشار زیادی به گیره‌های نگه‌دارنده گوشی وارد می‌کردیم. اما در RP-SH014 خوشبختانه تنها با فشردن دکمه Open تعبیه شده در سمت چپ نگه‌دارنده، گیره‌ها به‌صورت خودکار برای برداشتن گوشی باز می‌شوند.

هولدر موبایل RAVPower RP-SH014

اما آنچه RP-SH014 را نسبت به پایه‌های نگدارنده‌ی قدیمی متمایز می‌کند، پشتیبانی از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi است. به‌لطف قرارگرفتن ماژول شارژ سریع وایرلس می‌توانید به‌راحتی در زمان رانندگی تلفن هوشمند خود را شارژ کنید؛ البته لازمه شارژ بی‌سیم داشتن یک گوشی پشتیبانی کننده از شارژ بی‌سیم است، در نتیجه قبل از خرید از پشتیبانی گوشی از ویژگی فوق اطمینان حاصل کنید.

گیره‌ها به‌صورت خودکار بعد از قرار دادن گوشی روی نگه‌دارنده بسته می‌شوند

شارژر فندکی RP-SH014 دارای دو درگاه شارژ عادی و شارژ سریع USB است. یکی از درگاه‌ها دارای ولتاژ پنج وات با شدت جریان دو آمپر و دیگری دارای ولتاژ ۹ ولت با شدت جریان دو آمپر است. به‌این‌ترتیب باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید USB‌ را به یکی از دو خروجی متصل کنید. روی نگه‌دارنده درگاه micro USB برای اتصال کابل قرار گرفته است.

RP-SH014 همچنین دارای LED نشان‌دهنده وضعیت است. با قرار دادن موبایلی که از شارژر بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، چراغ روی نگه‌دارنده به رنگ قرمز تغییر می‌کند. اگر گوشی شما از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند رنگ LED‌ به آبی تغییر می‌کند.

برخی افراد علاقه دارند تا در زمان ترافیک در خودروی خود ویدیو تماشا کنند. نگه‌دارنده RP-SH014 قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را برای قرار دادن گوشی به‌صورت عمودی (پورتره)‌ و افقی (لند اسکیپ) دارد که می‌توانید به دلخواه زاویه قرارگیری گوشی را تغییر دهید.

برند RAVPower در سال‌های گذشته لوازم جانبی متعددی را برای گوشی‌های همراه تولید کرده است. باتوجه به ویژگی‌هایی که RP-SH014 ارائه می‌دهد، این نگه‌دارنده را می‌توانیم محصولی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای کاربران معرفی کنیم.

در حال حاضر RP-SH014 تنها در رنگ مشکی در بازار به‌فروش می‌رسد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده