نویسنده: رضا حیدری نسب
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

مقایسه کنسول‌های دستی | روگ الای VS لیجن گو VS استیم دک

در این ویدیو به سراغ بچه‌های زومجی و زومیت رفتیم و نظر آن‌ها را در مورد کنسول‌های دستی حال حاضر بازار پرسیدیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت Valve با عرضه استیم دک جان تازه‌ای به بازار کنسول‌های دستی داد و باعث رونق دوباره آن شد. دو شرکت لنوو و ایسوس نیز در طی چند سال پس از عرضه Steam Deck به این مسیر پیوستند. بدون شک خیلی از گیمرها خاطرات بسیار زیادی از کنسول PSP، محصول شرکت سونی دارند و جای خالی یک سخت‌افزار با فرم ساختاری موردنظر و کارکرد آن بسیار حس می‌شد. با‌این حال ساخت و طراحی ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go سوالات زیادی را پیرامون انتخاب کنسول‌های نام‌برده شده به وجود آورد.

هریک از این سخت‌افزارهای ویژگی‌های مثبت و منفی زیادی دارند. پس در این ویدیو ما به سراغ همکارهای خود در زومجی و زومیت رفتیم و با مطرح‌کردن سوالات مختلفی پیرامون این امر، پاسخ‌های آن‌ها را در مورد انتخاب خود شنیدیم. شما عزیزان می‌توانید در ادامه ویدیو موردنظر را مشاهده کنید. سه‌ کنسول حاضر در ویدیو را فروشگاه تک‌ سیرو در اختیار ما قرار داده است. شما می‌توانید با سر زدن به وبسایت آن‌ها از آخرین قیمت محصولات مختلف گیمینگ باخبر شوید.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟‌ کدام یکی از کنسول‌های دستی نام‌برده شده را انتخاب می‌کنید؟‌ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده