نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Cyberpunk 2077 با کمی تاخیر برای استیدیا منتشر می‌شود

باتوجه به بیانیه رسمی استودیوی CD Projeck Red، مشترکین سرویس گوگل استیدیا برای تجربه بازی Cyberpunk 2077 باید کمی بیشتر از سایرین منتظر بمانند.

استودیوی لهستانی CD Projekt Red که ساخت بازی بزرگی چون The Witcher 3 را در کارنامه خود دارد، مدتی است که در حال تولید یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم است. بازی نقش‌ آفرینی Cyberpunk 2077 با دنیای وسیع و جذاب خود و باتوجه به‌ تریلرهای تحسین برانگیزی که در مراسم‌های مختلف به نمایش گذاشته، نوید یک اثر موفق و جذاب را می‌دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بالاخره بازی سایبرپانک 2077 پس از تجربه یک بار تأخیر، قرار است در تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. باوجود اینکه سرویس استریم استیدیا بنا به دلایلی آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست رضایت مخاطبان را جلب کند، اما انتشار بازی سایبرپانک 2077 برای آن امیدواری زیادی را بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی پدید آورد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی سی دی پراجکت رد بیانیه‌ای منتشر کرد که براساس آن مشترکین سرویس استیدیا برای تجربه بازی باید کمی بیشتر از سایرین منتظر بمانند.

سایبرپانک 2077 از ۲۷ شهریورماه برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی روانه بازار خواهد شد. مشترکین سرویس گوگل استیدیا نیز از اواخر سال جاری میلادی می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

برای بازی بزرگ و مهمی چون سایبرپانک، رخ دادن چنین اتفاقی شاید باعث نارضایتی بیش‌از پیش کاربران استیدیا نیز قرار گیرد. حال باید منتظر ماند و دید این تأخیر چندماهه چه پیامدی در پروژه گیمینگ گوگل ایجاد خواهد کرد.

شما نیز اگر از کاربران و مشترکین سرویس گوگل استیدیا هستید، لطفا نظرات خود درمورد تأخیر در انتشار بازی Cyberpunk 2077 نسبت به سایر پلتفرم‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده