// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Cyberpunk 2077 در آخرین مرحله از توسعه به سر می‌برد

سی دی پراجکت رد در گزارش مالی سه ماه اول سال مالی جاری اعلام کرده است که بازی Cyberpunk 2077 در آخرین مرحله از توسعه به‌سر می‌برد.

بازی Cyberpunk 2077 تابه‌امروز چند باری تاخیر خورده است و کاربران، همچنان نگران زمان انتشار بازی و تاخیرهای بیشتر هستند. این در حالی است که تیم سازنده در شرایط کنونی قرنطینه اعلام کرده است که پروسه توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، گزارش مالی سه ماه اول سال جاری میلادی را منتشر کرده است. در این گزارش آن‌ها از رضایت خود نسبت‌به درآمد و سود حاصل از فروش بازی‌های خود صحبت کرده‌اند. در بخشی از این گزارش مالی، سی‌دی پراجکت رد در مورد بازی Cyberpunk 2077 صحبت و اعلام کرده است که این بازی در آخرین مرحله از توسعه خود به‌سر می‌برد. آن‌ها دراین‌باره می‌گویند:

سایبرپانک 2077، بزرگ‌ترین بازی نقش آفرینی استودیو سی‌دی پراجکت رد، در حال پیشروی در آخرین مرحله از توسعه خود است. بازی دارای یک جهان باز پر جنب‌وجوش با تکنولوژی‌های بسیار بالا است؛ جایی‌که بازیکنان هدایت V، قهرمان داستان، را برعهده می‌گیرند. او سایبرپانکی است که به‌تازگی به یکی از خطرناک‌ترین اعضای شهر نایت سیتی تبدیل شده است. بازی Cyberpunk 2077، از قواعد سیستم نقش‌آفرینی تعیین شده توسط مایک پاندزمیث در بازی Cyeberpunk 2020، پیروی می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) برای پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول سایبرپانک 2077 هم می‌توان‌به حضور این بازی در رویداد IGN اشاره کرد


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده