نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

بری آلن در قسمت جدید مجموعه The Flash، پارادوکس نهایی را تجربه می‌کند

اخیرا شرکت دی سی یک پیشنمایش اختصاصی را از قسمت جدید سری کتاب کمیک The Flash منتشر کرد که نشان می‌دهد فلش، پارادوکس نهایی را تجربه می‌کند.

مدتی پیش در سری کتاب کمیک The Flash، ما شاهد این بودیم که بری آلن در جدیدترین ماجراجویی خود، در مقابل فردی به نام پارادوکس قرار گرفته است؛ شروری که می‌تواند با ایجاد ناسازگاری در خط زمانی و ماجراهای بعد از آن، قدرت زیادی را به خود جذب کند. در قسمت ۷۵۴ این مجموعه، بری مجبور شد که ایبارد ثاون یا همان ریورس فلش را استخدام کند تا با هم بتوانند در مقابل این هیولا بایستند. با اینکه این دو قرار بود با هم کار کنند، اما ثاون تصمیم گرفت تا پارادوکس را به قتل برساند، آن هم درحالی‌که هنوز انسان محسوب می‌شد؛ انتخابی که اسکارلت اسپیدستر کاملا با آن مخالف بود.

بااین‌حال، درست زمانی‌که آن‌ها بالاخره بر سر این موضوع با هم کنار آمدند و موافقت کردند، پارادوکس ظاهر شد و خودش را در زمان گذشته به قتل رساند. همین اتفاق باعث شد تا توانایی‌های او تا حد خیلی زیاد و غیرقابل باوری افزایش پیدا کند. حالا شرکت دی سی در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تصاویر اختصاصی‌ای را از قسمت جدید این مجموعه که به دست جاشوآ ویلیامسون، رافا سندووال، جوردی تاراگونا، آریف پریانتو و استیو واندز طراحی و نوشته می‌شود، منتشر کرده است. در این تصاویر ما شاهد این هستیم که اوت هارت یا همان گاد اسپید، فلش و ریورس فلس به قلمروی پارادوکس منتقل شده‌اند؛ آن هم بعد از اینکه تغییرات او در جدول زمانی اعمال شده بود.

با اینکه فلش برای شکست دادن این هیولا با بزرگ‌ترین دشمن خود متحد شده، اما احتمالا آسیب‌هایی که پارادوکس به میراث فلش زده آنقدر زیاد است که دیگر نمی‌توان آن را به شکل قبلی خود بازگرداند. لازم به ذکر است که قسمت ۷۵۵ سری کتاب کمیک The Flash در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) عرضه خواهد شد. تصاویری که از این قسمت جدید منتشر شده است:

the flash


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده