نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

ثور برای درست کردن چکش خود، از دوستانش درخواست کمک می‌کند

ثور که در حال حاضر در یک چرخه تکرار شونده‌ی مشکلات قرار دارد، قرار است خیلی زود چکش مخصوص خود یعنی میولنیر را از دست بدهد و از دوستانش برای بازگرداندن آن کمک می‌خواهد.

شخصیت‌های خیلی کمی وجود دارند که می‌توانند یک روز پادشاه آزگارد باشند و یک روز بعد، در حال خدمت کردن به گالاکتوس، آن هم به‌عنوان هرالد او باشند؛ البته احتمالا همین یک نفر این ماجرا را تجربه کرده باشد. بااین‌حال، ما حالا اینجا هستیم و داریم می‌بینیم که دقیقا همین ماجراها برای ثور اودین سان در حال رخ دادن است. او به سرتاسر نقاط مختلف کهکشان سفر می‌کند تا به این طریق بتواند به ارباب بزرگ درون کهکشانی خود خدمت کند. خدای رعد و برق در حال حاضر در یک چرخه تکرار شونده قرار دارد اما دیر یا زود، او میولنیر بسیار قدرتمند خود را از دست می‌دهد. اگر شما این مجموعه را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که در آینده‌ای نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد.

در میان خلاصه‌ها و اطلاعاتی که شرکت مارول از انتشاراتی‌های ماه سپتامبر جاری خود منتشر کرده بود، اطلاعاتی از این رویداد هم وجود داشت. ما براساس این اطلاعات به این نتیجه رسیدیم که ثور قرار است خیلی زود میولنیر خود را از دست بدهد و تنها راهی که می‌تواند به واسطه آن، چکش قدرتمند خود را برگرداند، این است که از یک سری دوست درخواست کمک کند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، براساس تصویری که از قسمت ۷ سری کتاب کمیک Thor منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که آیرون من، اسپایدرمن، کاپیتان مارول، گروت و انت من قرار است افرادی باشند که به دوست خود کمک می‌کنند. خلاصه‌ای که از این قسمت منتشر شده، به شرح زیر است:

الان یکی از بدترین و سخت‌ترین زمان‌هایی محسوب می‌شود که پدر بزرگ سرزمین آزگارد بخواهد اسلحه اصلی و اولیه خود را از دست بدهد. شهر طلایی بعد از ملاقات نابهنگام گالاکتوس، در هرج‌و‌مرج فرو رفته است. از طرف دیگر هم یک سری تهدیدهای جدید به این شهر چشم دوختند تا آن را بیش‌ازپیش دچار مشکل کنند. حالا ثور بیشتر از هر زمان دیگری به چکش قدرتمند خود نیاز دارد... از طرف دیگر هم اورو (فلز تشکیل‌دهنده چکش) با گذشت زمان، سنگین‌تر از روز قبل می‌شود. حالا خدای رعد و برق باید چه کارهایی انجام بدهد تا بتواند دوباره به یکی از قدرتمندترین سلاح‌های مولتی ورس دسترسی داشته باشد؟

اگر شما خط داستانی مجموعه Avengers از جیسون آرون را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که خانه ایده‌ها، داستان ریشه و منشاء این چکش را تا حدودی تغییر داده است؛ براساس این تغییرات جدید، میولنیر از ماه آمده است. همین ماجرای به خصوصی که به وجود آمده، این فرصت را در اختیار موون نایت قرار داده تا کنترل این سلاح را در دست بگیرد؛ آن هم زمانی‌که او و همچنین هویت دیگر او، جنگی را علیه قدرتمندترین قهرمانان زمین به راه انداخته است. میولنیر یک مشکلی دارد...

Mjolnir - iron man - ant man - spiderman - captain marvel


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده