نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰

تیزر Marvel Rivals از نقشه جدید بازی رونمایی می‌کند

نقشه Yggsgard در بازی Marvel Rivals محیط فوق‌العاده‌ای برای نبرد قهرمانان و شخصیت‌های شرور بازی به‌نظر می‌رسد.

مارول گیمز و نت‌ایز گیمز یک ماه پیش از بازی Marvel Rivals رونمایی کردند. این بازی شوتر و رقابتی ۶ دربرابر ۶، قهرمانان و شخصیت‌های شرور مشهور دنیای مارول را در خود جا داده است که بازیکنان ازطریق آن‌ها با هم مواجه خواهند شد. درحالی که در ابتدا آزگارد به‌عنوان نقشه‌ی بازی معرفی شده بود، به‌نظر می‌رسد نقشه‌ی بازی به‌دلیل آنچه که «درهم تنیدگی جریان زمانی» توصیف می‌شود، درواقع Yggsgard نام دارد که تلفیقی از آزگارد و ایگدراسیل، «درخت جهان» خواهد بود. در ادامه تیزری با محوریت رونمایی از این نقشه را ملاحظه می‌کنید:

دانلود از آپارات

لوکی، برادر ثور و دشمن گاه و بیگاه او، Yggsgard را به‌عنوان قلمرو پادشاهی جدید خود در اختیار گرفته است و نقاشی‌هایی که در پس زمینه تصویر به چشم می‌خورند، نشان‌دهنده‌ی اتحاد او با سورتور (Surtur) از قدرتمندترین ابرشرورهای مارول است. صرف‌نظر از این، مناطق محیط بازی هم بسیار دیدنی به‌نظر می‌رسند. راهروهای منحنی و فضاهای بازی نقشه‌ی بازی درکنار مجسمه‌ای از لوکی از جلوه‌هایی هستند که در این ویدیو کوتاه به چشم می‌خورند.

در صحنه‌ی دیگری کاخ Royal Palace of Valaskjalf را مشاهده می‌کنیم که محل حکمرانی خانواده سلطنتی آزگاردیان است. هر قهرمان بازی دارای توانایی‌های منحصربه‌فردی است که براساس نسخه‌های کمیکی آن‌ها طراحی شده‌اند. همچنین آن‌ها می‌توانند برای ایجاد آشوب بیشتر از مهارت‌های تیمی استفاده کنند. برای مثال راکت راکون می‌تواند سوار بر گروت شده و به دشمنان شلیک کند، درحالی‌که هالک می‌تواند مرد آهنی را با انرژی گاما شارژ کند.

نقشه‌های معرفی شده بازی شامل Yggsgard و توکیو ۲۰۹۹ می‌شوند که محیط‌های قابل تخریب و راه‌های بی‌شمار برای استفاده از محیط اطراف را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای Marvel Rivals تعیین نشده است. اما قرار است مرحله آلفای خصوصی آن با چند کاراکتر قابل بازی در ماه می (اردیبهشت یا خرداد) برای بازیکنان پی سی در دسترس قرار بگیرد.

در این بازی شاهد حضور شخصیت‌های محبوب از گروه‌های مختلف مارول از جمله نگهبانان کهکشان و مردان ایکس گرفته تا انتقام‌جویان، مرد عنکبوتی، هالک و بسیاری دیگر خواهیم بود. تاکنون شخصیت‌های اسپایدرمن، مگنیتو، مجیک و بلک پنتر برای این بازی تأیید شدند. 

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده