نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰

تیزر و پوستر جدید فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شد | تریلر جدید به‌زودی

رایان رینولدز و هیو جکمن با انتشار یک تیزر و یک پوستر اعلام کردند که فردا تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine منتشر خواهد شد.

بدون شک فیلم ددپول و ولورین موردانتظارترین فیلم تابستان امسال است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر جدید این فیلم اعلام شده است. مارول استودیو امشب با انتشار یک تیزر اعلام کرد که تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine فردا، دوشنبه منتشر خواهد شد که براساس تیزر منتشر شده به‌نظر می‌رسد که تمرکز آن قرار است بیشتر روی شخصیت ولورین باشد و در طول تیزر شاهد تصاویری از فیلم‌های گذشته این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول هستیم:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تیزر تصویر کوتاه جدیدی هم از فیلم ددپول و ولورین دیده می‌شود که در آن لوگان به بالای سر ددپول می‌رود. علاوه‌براین پوستر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

دست ولورین و ددپول در پوستر جدید فیلم Deadpool and Wolverine

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع VtalThrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده