نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵

فیلم Deadpool and Wolverine قرار نیست ددپول ۳ باشد

شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool and Wolverine می‌گوید که این فیلم درواقع قرار نیست به‌عنوان فیلم ددپول ۳ شناخته شود.

بدون شک فیلم ددپول و ولورین موردانتظارترین فیلم تابستان امسال است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool and Wolverine در مصاحبه اخیر خود با اسکرین‌رنت گفت که حضور ولورین در نام فیلم تنها یک بخش اضافه برای ماجراهای ددپول نیست، بلکه این فیلم قرار است یک ماجراجویی دو نفره را به تصویر بکشد.

در حال حاضر مشخص نیست که چقدر آثار گذشته این دو شخصیت روی خط داستانی آن‌ها در MCU اهمیت خواهد داشت، اما لوی قاطعانه می‌گوید که این فیلم یک اثر کاملا مستقل است. او گفت: «از آنجایی‌که من داستان فیلم ددپول و ولورین را خلق کرده، هر روز به آن افتخار می‌کردم، چرا که داریم در مورد دو ستاره بزرگ سینما در نمادین‌ترین نقش‌های خود صحبت می‌کنیم.»

لوی اضافه کرد: «همچنین این به من یک فرصت ویژه داد. این سومین فیلم ددپول است، اما Deadpool 3 نیست. این فیلمی متفاوت است که بیشتر در مورد ددپول و ولورین است و تلاش نمی‌کند که دو فیلم اول ددپول را صرفا کپی کند و ادامه مسیر آن‌ها باشد. این فیلم‌ها عالی بودند،‌ اما فیلم Deadpool and Wolverine کاملا ماجراجویی این دو شخصیت است.»

ملاقات ددپول با چنگک‌های ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده