نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷

تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine | ماجراجویی ددپول و ولورین در مولتی‌ورس

مارول استودیو تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی ددپول و ولورین در مولتی‌ورس هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم ددپول و ولورین منتشر شده است. همان‌طور که روز گذشته وعده داده شده بود، مارول استودیو امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Deadpool and Wolverine را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد حضور پر رنگ ولورین هستیم. در طول تریلر ددپول به پیش لوگان می‌رود تا او را در این ماجراجویی همراهی و کمک کند. در ابتدا ولورین پیشنهاد او را نمی‌پذیرد و شاهد درگیری این دو شخصیت در طول تریلر هستیم.

این تریلر حاوی صحنه‌های خشن زیادی است تا خیال طرفداران از درجه سنی فیلم راحت شود و همچنین شاهد ماجراجویی مولتی‌ورس ددپول و ولورین هستیم. در طول تریلر ارجاعاتی مثل ارجاع به مرد مورچه‌ای تا شخصیت‌های ایکس من و فیلم‌های گذشته این دو ابرقهرمان هم داده می‌شود و در بخشی از تریلر شخصیت شرور و منفی کاساندرا نوا هم دیده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین دو پوستر جدید از فیلم Deadpool and Wolverine هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این دو پوستر جالب را مشاهده کنید:

پوستر ددپول در فیلم Deadpool and Wolverine

پوستر ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده