// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

بازی Call of Duty: WWII به‌زودی در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد

کاربران پلی‌استیشن پلاس، از تاریخ ۶ خرداد ماه می‌توانند بازی Call of Duty: WWII را به‌صورت رایگان روی پلی‌استیشن 4 خود تجربه کنند.

در ابتدای ماه مِی، کاربران پلی‌استیشن پلاس به بازی Cities: Skylines و بازی Farming Simulator 19 دسترسی پیدا کردند. این در حالی است که در انتهای ماه مِی هم سونی بازی رایگان دیگری را برای کاربران درنظر گرفته است. درواقع سونی قصد دارد زودتر از موعد، به‌سراغ رایگان کردن بازی‌های ماه آینده برود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی اعلام کرده است که کاربران پلی ‌استیشن پلاس، در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) می‌توانند بازی Call of Duty: WWII را روی پلی‌ استیشن 4 خود دانلود و تجربه کنند. همچنین در ادامه سونی اعلام کرده است که این بازی، یکی از دو بازی رایگانی است که برای ماه آینده میلادی (ژوئن) درنظر گرفته شده است. در انتهای هفته جاری میلادی هم بازی دوم معرفی می‌شود و در تاریخ ۱۳ خرداد ماه (دو ژوئن) هم در دسترس قرار می‌گیرد. 

بازی Call of Duty: WWII، ساخته استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و مجموعه کالاف دیوتی را یک بار دیگر وارد جنگ جهانی دوم کرد. کاربران در جریان کمپین تقریبا ۶ ساعته Call of Duty: WWII می‌توانند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب کنند و بااینکه سرورهای آنلاین بازی همچنان فعال هستند، اما تعداد بازیکنانی زیادی در آن حضور ندارند.

مقاله‌های مرتبط:

بااین‌حال احتمال می‌رود از فردا شاهد رشد بازیکنان بخش آنلاین Call of Duty: WWII به‌مناسب رایگان شدن بازی باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده