// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۹

بازی های رایگان ماه مِی پلی استیشن پلاس معرفی شدند

سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که Cities: Skylines و Farming Simulator 19 بازی‌های رایگان ماه می کاربران پلی استیشن پلاس خواهد بود.

چندی پیش بود که یک شایعه منتشر حول بازی‌های رایگان ماه مِی پلی استیشن پلاس برای کاربران پلی استیشن 4 که در جریان آن، اعلام شده بود Dark Souls Remastered و Dying Light بازی‌های رایگان ماه آینده خواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی به‌صورت رسمی بازی‌های رایگان ماه مِی پلی‌استیشن پلاس را معرفی کرد و شاهد بازی‌های کاملا متفاوتی هستیم. کاربران پلی‌استیشن 4 در ماه آینده می‌توانند Cities: Skylines را تجربه کنند. Cities: Skylines، یک بازی شهر سازی است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی، پرداخت به جزئيات بسیار بالا در ساخت شهر است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند لحظات سرگرم کننده‌ای را برای خود به‌وجود بیاورند.

Farming Simulator 19 هم دومین بازی رایگان ماه می پلی‌استیشن پلاس برای کاربران PS4 است. Farming Simulator 19 هم یکی از بهترین بازی‌های سبک شبیه‌ساز و مزرعه‌داری است که پتانسیل سرگرم کردن کاربران را دارد. نکته‌ی جالب بازی‌های ماه می، این است که سونی به‌سراغ بازی‌هایی رفته است که مناسب شرایط قرنطینه هستند و برای طولانی مدت، مخاطب خود را سرگرم می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی درمورد بازی‌های رایگان ماه می چیست؟ هر دو بازی از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه (پنج می) در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. 

بازی های رایگان ماه مِی پلی استیشن پلاس


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده