نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

از پروژه آماده افترافکت تا استوک فوتیج؛ لند جی.اف.ایکس ناجی خلاقیت شما است

همزمان با فراگیری نرم‌افزارهای ادیت عکس و ویدیو و تقاضای بالا برای آن‌ها در بین کاربران فضای مجازی، میل کاربران به خلق پروژه‌هایی با خلاقیت بالا در عین کیفیت مناسب افزایش یافته است.

احتمالاً حتی اگر چند باری برای خلق یک پروژه ویدیویی یا ادیت حرفه‌ای عکس تلاش کرده باشید، متوجه شده‌اید که انجام کار به شیرینی دیدن نتیجه آن نیست و مراحل زیادی نیاز دارد تا اثری مطلوب خلق کنید. اگر این موضوع به مانعی برای پیشرفت شما در زمینه تولید محتوای خلاق و با کیفیت شده است، وبسایت لند جی.اف.ایکس می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد. با دنیایی از پروژه آماده افترافکت، پروژه آماده پریمیر و استوک فوتیج منتظر شما هستیم تا تولید محتوای خلاقانه را با سر انگشتان خود لمس کنید. با استفاده از ابزاری مثل پروژه آماده افترافکت شما می‌توانید حرفه‌ای به نظر برسید.

افترافکت نرم‌افزاری کاربردی در تولید محتوای ویدیویی است.

پروژه آماده افترافکت؛ سنگ اول دیوار بلند خلاقیت

اگر احساس می‌کنید که خلاقیت کافی برای ایجاد یک محتوای با کیفیت را دارید اما آشنایی ابتدایی با نرم‌افزار افترافکت مانع شما شده است، ما دانلود پروژه افترافکت را پیشنهاد می‌کنیم. پروژه آماده افترافکت درواقع فایل‌هایی هستند که توسط افترافکت خوانده می‌شوند و به‌صورت پیش‌فرض رنگ و تم خاصی را به ویدیو شما می‌دهند. البته اصل خاصیت پروژه آماده افترافکت این است که پس از بازگشایی شما می‌توانید به خواست خود تغییراتی را در آپشن‌ها و نمای ظاهری ایجاد کنید. اینکه هم برخی آپشن‌های پیش‌فرض را داشته باشید و هم بسته به خواست خود بتوانید محتوا را اصلاح کنید، یعنی درکنار کمکی برای آغاز، در پروژه آماده افترافکت هیچ مانعی برای خلاقیت شما وجود ندارد. سایت لند جی.اف.ایکس با صدها پروژه آماده با کیفیت می‌تواند شما را در تولید حرفه‌ای ترین محتواها و تیزرها نیز یاری کند. اگر کلی ایده در سر دارید و نمی‌دانید که از کجا تولید محتوا با افترافکت را آغاز کنید، به دنیایی از جنس پروژه آماده افترافکت که حاصل دقت و تیزبینی سایت لند.جی.اف.ایکس در انتخاب است قدم بگذارید. هر پروژه آماده افترافکت تهیه شده توسط لند جی.اف.ایکس با روش منحصر‌به‌فرد خود شما را به هدف نهایی می‌رساند. به تب پروژه آماده افترافکت در این سایت بروید و بهترین محتوای ممکن را که تنها از یک تدوین‌گر حرفه‌ای انتظار می‌رود را تولید کنید.

پروژه آماده افترافکت

با پریمیر می‌تواند در حد یک حرفه‌ای ویدیو تدوین کنید.

پروژه آماده پریمیر؛ مانند یک تدوین‌گر حرفه‌ای

پریمیر یکی دیگر از نرم‌افزارهای پر متقاضی است که در زمینه تولید محتوای ویدیویی کاربرد دارد. پروژه آماده پریمیر آماده و با لایه‌های باز راه خوبی برای برداشتن گام‌های اول در تولید محتوا با این نرم‌افزار است. در سایت لند جی.اف.ایکس نکته حائز اهمیت گردآوری پروژه آماده پریمیر در تم‌ها و طرح‌های مختلفی است که درکنار کیفیت بالا می‌تواند افراد حساس با هر سلیقه‌ای را راضی کند. اینکه بتوانید به دنیایی از آپشن‌هایی از پیش تعیین شده و با کلاس کاری جهانی دسترسی داشته باشد و خودتان به شکل خلاقانه‌ای محتواهای ویدیویی خود را تهیه کنید، جادویی است که به کمک دانلود پروژه پریمیر در سایت لند جی.اف.ایکس ممکن شده است. با ورود به صفحه پروژه آماده پریمیر خودتان متوجه خواهید شد که تا چه حد انتخاب‌های گوناگونی برای آغاز یک پروژه در دسترس دارید. کافی است تا بتوانید از قبل تعیین کنید که به چه تمی نیاز است، پس از این یافتن بهترین را به لند جی.اف.ایکس بسپارید.

استوک فوتیج

استوک فوتیج‌ها برای تولید محتوای ویدیویی بسیار کاربردی هستند.

استوک فوتیج

اگر دو مورد قبلی بیشتر مورد استقبال افراد مبتدی است، استوک فوتیج حتی توسط افراد تمام حرفه‌ای نیز برای تولید محتوا نیاز است. استوک فوتیج قطعات ویدیوی خامی هستند که می‌توانند با قرارگیری در زمان مناسب بسته به نوع محتوای تولیدی شما، ویدیو شما را به شکل خارق‌العاده‌ای جذاب کنند. استفاده از این نوع ویدیوها در تدوین تیزرها و سایر انواع کلیپ کاربرد طرفداران پرشماری دارد. مجموعه‌ای از استوک فوتیج ‌ها می‌توانند باعث شوند تا محتوای تولیدی شما از نظر کیفیت تدوین هم طراز با آثاری حرفه‌ای به نظر برسد. به‌عنوان یک تدوین‌گیر، حرفه‌ای یا مبتدی، می‌توانید به سایت لند جی.اف.ایکس مراجعه و بهترین استوک فوتیج ها را دریافت کنید. در این سایت با استانداردهای بالایی تلاش کرده‌ایم تا استوک فوتیج ‌هایی جدید، کمتر دیده شوند ولی در عین حال با کیفیت و کاربردی در اختیار کاربران قرار گیرد. حتی یک تدوین‌گر حرفه‌ای با ورود به دنیای لند جی.اف.ایکس از دامنه گسترده موضوعات استوک فوتیج ها شگفت زده خواهد شد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده