نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

جشنواره یک اتریومی عیدانه کیف پول من ویژه تمام کاربران

«کیف پول» در این مقاله، جشنواره نوروزی صرافی کیف پول من را معرفی کرده است.

هیچ شروعی بهتر و شیرین تر از شروع همراه‌با جایزه در سال جدید نیست! در ایام نوروز، اخبار خوش شور و شوق مضاعفی را در افراد ایجاد می‌کند و ما اینجا هستیم تا اعلام کنیم جشنواره نوروزی صرافی کیف پول من با جوایز متعدد و جایزه ویژه 250 میلیون تومانی آغاز شد! صرافی معتبر کیف پول من در نظر دارد همزمان با شروع سال جدید و عید نوروز 1403، کمپین ویژه‌ای را برای کاربران خود ترتیب دهد که در آن، تمام کاربران برنده حداقل یک جایزه باشند! برای شرکت در این کمپین و برنده شدن، نیازی به انجام کارهای سخت و عجیب نیست و شما می‌توانید با پشت سر گذاشتن 4 مرحله آسان، در کمتر از 5 دقیقه چهار فرصت گردونه جوایز کسب کرده و در قرعه کشی ویژه یک اتریوم به ارزش بیش از 250 میلیون تومان شرکت کنید.

گردونه جوایز: شما حتماً برنده خواهید شد!

با ورود به قسمت گردونه جوایز جشنواره کیف پول من، فرصت برنده شدن جوایز ارزشمند را تجربه کنید. از ارز دیجیتال تا تخفیف های ویژه و جوایز فوق‌العاده دیگر، همه چیز در گردونه جوایز منتظر شماست. با ورود به صفحه کمپین نوروزی کیف پول من، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که لذت ببرید و برنده شوید! گردونه جوایز، جایی برای تبدیل شدن به برنده ای شاد و خوش شانس است. شما در این رویداد قطعاً برنده خواهید بود و اینکه برنده کدام جایزه شوید، به خودتان بستگی دارد. برای استفاده از این گردونه، 4 فرصت پیش روی شماست. این 4 شانس حاصل طی کردن 4 مرحله شرکت در جشنواره است که در بخش بالا به توضیح آن پرداختیم. ازاین‌رو شما می‌توانید چهار مرتبه گردونه را به چرخش درآورده و هر بار که عقربه گردونه روی جایزه مدنظرتان ایستاد، آن را دریافت کنید.

جایزه ویژه جشنواره: یک واحد اتریوم برای یک نفر

جایزه ویژه جشنواره نوروزی 1403 کیف پول من، یک واحد اتریوم به ارزش بیش از دویست میلیون تومان است که سهم برنده خوش شانس این قرعه کشی خواهد شد. برای دریافت این جایزه، کار سختی پیش روی شما نیست. تمام کاربران صرافی کیف پول من می‌توانند با طی کردن مراحل کمپین (ثبت شماره موبایل، تاریخ تولد، کد ملی، عضوگیری یک نفر و یک خرید از سایت) در این رویداد شرکت کنند. پس از انجام کارهای گفته شده، درنهایت به شما 4 کلمه و 3 شانس داده خواهد شد. شما باید این 4 کلمه را به شکلی که سایت از قبل مشخص کرده درکنار یکدیگر قرار دهید. برای انجام این کار، سه شانس خواهید داشت و در هر تلاش، این 4 کلمه را باید به شکل های مختلف درکنار هم قرار دهید. اگر بتوانید این ترکب را به درستی حدس بزنید، وارد قرعه کشی اتریوم شده و یک قرعه به نام تان ثبت خواهد شد.

برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر به بلاگ کیف پول من سر بزنید.

منبع صرافی کیف پول من

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده