نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

سایت و اپلیکیشن تاپ، روشی آسان برای خرید انواع بسته اینترنت ایرانسل

مشترکین خطوط اعتباری و دائمی ایرانسل برای استفاده از داده تلفن همراه یا همان اینترنت، نیازمند خرید بسته اینترنت ایرانسل هستند که چندین روش مختلف برای این کار وجود دارد که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

باتوجه‌به این‌‌‌‌که تعرفه اینترنت آزاد خیلی گران‌تر از بسته است، به همین خاطر اغلب کاربران باید تا پیش ‌از اتمام ترافیک یا اعتبار خود نسبت به خرید یکی از بسته‌های مناسب اقدام کنند که در ادامه به بررسی روش‌های موجود برای این منظور می‌پردازیم.

از کجا بسته اینترنت بخرم؟

شما برای جست‌وجو کردن در صفحه‌های وب، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، انجام خدمات متنوع پرداخت و بسیاری موارد دیگر که به‌صورت روزانه با آن‌ها سروکار دارید باید به اینترنت متصل شوید.

با این حساب باید گفت بسیاری از فعالیت‌های روزانه وابسته به اینترنت هستند و به همین خاطر خرید بسته یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران به‌شمار می‌رود که بهتر است با اطلاع از روش‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به‌منظور خرید بسته اینترنت ایرانسل یا دیگر اپراتورها می‌توان از راه‌های مختلفی اقدام کرد که به‌صورت آفلاین یا آنلاین هستند و باتوجه‌به این‌‌که شارژ حساب چقدر باشد، مبلغ لازم از اعتبار شما کسر می‌شود یا می‌توانید ازطریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • اپلیکیشن‌های پرداخت: اگر به‌ دنبال راهی ایمن و سریع هستید که برای خرید انواع بسته‌های اینترنت مناسب باشد، نصب یک اپلیکیشن پرداخت چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کند.

  • مراجعه به سایت و اپلیکیشن‌های اختصاصی اپراتور: بسیاری از اپراتورها دارای سایت یا برنامه مختص به خود هستند که خدمات مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

  • کدهای دستوری: در مواقعی که اینترنت شما به اتمام می‌رسد و نمی‌توانید از روش‌های آنلاین برای خرید بسته اینترنت استفاده کنید، بهتر است از کدهای دستوری برای این منظور کمک بگیرید.

چند نوع بسته اینترنت ایرانسل داریم؟

باتوجه‌به این‌‌که ایرانسل یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای کشور به‌شمار می‌رود، تنوع بالایی از بسته‌های اینترنت را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد که از نظر حجم ترافیک و مدت‌زمان اعتبار متغیر هستند.

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل باید بدانید که هرکدام از آن‌ها براساس حجم و اعتبار ارزش‌گذاری می‌شوند که بدون‌شک با افزایش این معیارها باید انتظار قیمت بالاتری را داشته باشید.

تنوع بالای بسته‌ها امکان دارد کمی شما را دچار سردرگمی کند که در ادامه برای آشنایی بیش‌‌تر با هر کدام از بسته‌های اینترنتی ایرانسل مهم‌ترین گروه‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.

بسته اینترنت ایرانسل

بسته‌های روزانه ایرانسل

بسیاری از کاربران خطوط ایرانسل می‌توانند یکی از انواع بسته‌های روزانه که به‌طور معمول اعتباری ۱ و ۳ روز دارند را برای خود انتخاب کنند؛ البته حجم ترافیک هر کدام از آن‌ها متغیر است.

این اپراتور برای بسته‌های روزانه خود حجم ترافیکی بین ۵۰۰ مگابایت تا ۲٫۵ گیگابایت را ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها تنها قابلیت استفاده در ساعت‌های خاصی از روز دارند اما تعدادی دیگر به‌صورت شبانه‌روزی قابل دسترس هستند.

در میان بسته‌های روزانه گزینه‌ای نیز دیده می‌شود که دارای اعتبار ۱۵ روزه است و مشترکین ایرانسل با انتخاب این بسته امکان استفاده از حجم‌های متنوعی با بازه قیمتی مختلف را دارند.

بسته اینترنت هفتگی ایرانسل

اگر برای خرید بسته اینترنت ایرانسل گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنید که به‌صورت هفتگی هستند، امکان استفاده از ترافیک مورد نظر در محدوده زمانی ۷ روز برای شما امکان‌پذیر است.

بسته‌های هفتگی ایرانسل موارد مختلفی را شامل می‌شوند که از نظر حجمی نیز تنوع خوبی را در اختیار مشترکین قرار می‌دهند تا بتوانند برحسب نیاز خود بهترین گزینه را خریداری کنند. برخی از این بسته‌ها عبارت‌اند از:

  • بسته هفتگی برای استفاده از ساعت ۲ تا ۶ صبح با حجم ۲ گیگابایت

  • بسته ۶ صبح تا ۱۲ ظهر به‌صورت هفتگی و با حجم ۵ گیگابایت

  • بسته‌های شبانه‌روزی از حجم بین ۲۰۰ مگابایت تا ۵ گیگابایت

بسته‌های ماهانه ایرانسل

برای افرادی که به‌صورت مداوم از اینترنت استفاده می‌کنند و خرید بسته اینترنت ایرانسل باید برای آن‌ها از نظر اقتصادی به‌صرفه‌تر باشد، بهتر است به‌جای موارد روزانه یا هفتگی، از بسته‌های ماهانه استفاده کنند.

همان‌طور که از نام این بسته‌ها مشخص است، شما می‌توانید در مدت‌زمان ۳۰ روز از حجم خریداری‌شده استفاده کنید که حداکثر ترافیک مورد نظر برابر با ۱۰ گیگابایت درنظر گرفته می‌شود.

بسته‌های بلندمدت ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای بسته‌های بلندمدت خود مواردی همچون ۶۰، ۹۰، ۱۲۰ و ۱۸۰ روز را درنظر می‌گیرد که شما می‌توانید با استفاده از روش‌های موجود، برای خرید بسته اینترنت ایرانسل، حجم آن‌ها را بررسی کنید.

راحت‌ترین روش‌ها برای خرید بسته اینترنت انواع اپراتورها کجاست؟

"مشترک گرامی شما ۸۰درصد از حجم بسته اینترنت خود را مصرف کرده‌اید" می‌توان گفت که دریافت پیامکی با این مضمون برای بسیاری از افراد باعث ایجاد نگرانی و استرس می‌شود، از این‌رو باید روشی راحت، سریع و مطمئن را برای خرید بسته پیدا کرد.

باتوجه‌به این‌‌که امکان دارد بسیاری از افراد کدهای دستوری را فراموش کنند، استفاده از روش‌های آنلاین که شامل مراجعه به سایت یا اپلیکیشن می‌شود، گزینه ایده‌آلی برای خرید بسته اینترنت است.

آیا برای دیگران هم می‌توانم بسته اینترنت بخرم؟

در مواقعی امکان دارد بخواهید برای دیگران بسته اینترنت بخرید که باید گفت در حال‌ حاضر چنین قابلیتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به دوستان خود بسته مناسبی را هدیه دهند.

در صورتی‌ که به‌دنبال خرید بسته اینترنت ایرانسل یا دیگر اپراتورها برای دوستان خود باشید باید با مراجعه به اپلیکشن‌ها، سایت‌ها یا با استفاده از کدهای دستوری گزینه هدیه به دیگران را انتخاب کنید.

در چنین روشی این امکان برای شما فراهم می‌شود تا به‌سرعت با واردکردن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر یکی از بسته‌های ماهانه، روزانه، هفتگی یا بلندمدت را انتخاب کنید.

سوپر اپلیکیشن تاپ، انتخابی مطمئن برای خرید شارژ سیم‌کارت دائمی و اعتباری

در مواقعی که به‌دنبال خرید بسته اینترنت ایرانسل و دیگر شرکت‌ها هستید، مراجعه به سوپر اپلیکیشن تاپ کار را برای شما آسان‌تر می‌کند تا امکان دسترسی سریع‌تری داشته باشید.

در اپلیکیشن پرداخت تاپ علاوه‌بر این‌‌که امکان خرید شارژ از اپراتورهای مختلف برای شما فراهم می‌شود، می‌توانید از خدمات متنوعی همچون کارت‌به‌کارت، خدمات خودرو، پرداخت قبض و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند شوید.

همه خدمات در یک سوپر اپلیکیشن

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل و دیگر اپراتورهای همراه امکان استفاده از روش‌های مختلفی همچون کدهای دستوری و مراجعه به سایت یا اپلیکیشن وجود دارد تا بتوانید فرایند مورد نظر را خیلی سریع انجام دهید.

سوپر اپلیکیشن تاپ با ارائه خدماتی برای دسترسی به خرید بسته‌های اینترنت برای انواع اپراتورها این امکان را به شما می‌دهد تا در بستری امن، مراحل لازم برای این کار را دنبال کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده