نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

طبق صحبت‌های یک فاش‌کننده‌ی معتبر در فضای مجازی، نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 همراه با بخش چندنفره‌اش در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

اگر بخواهیم برترین بازی‌های داستان‌محور و اکشن اول شخص حدودا ۱۵ سال اخیر را فهرست کنیم، بدون ذره‌ای شک باید یک قسمت بزرگ از لیست خود را به‌ بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اختصاص بدهیم. اثری که با ترکیب داستان درگیرکننده، طراحی مراحل فوق‌العاده، گرافیک چشم‌نواز و موزیک شگفت‌انگیز توانست یک بازی شدیدا عالی را تحویل مخاطبانش بدهد. طی روزهای سال جاری بود که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی اولین قسمت از سه‌گانه‌ی مدرن وارفر (Modern Warfare) تقدیم گیمرها شد و پربی‌راه نیست اگر بگوییم که توانست به بهترین نسخه‌‌ «کالاف دیوتی‌» در نسل هشتم تبدیل شود.

مجموعه‌ی کالاف دیوتی بر خلاف سال‌های گذشته، این روزها درحال سپری کردن روزهایی بسیار خوب است؛ بازی موبایل کالاف دیوتی توانست نمرات خوبی را کسب کند و با محتویات تازه‌ی خود همچنان درحال گسترده کردن جامعه‌ی بازیکنانش است. درکنار این بازی، این روزها شاهد انتشار محتویات کاملا جدید از نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی مدرن وارفر 1 هستیم و حالت بتل‌رویال Warzone نیز حالا به‌صورت کاملا رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. از تمامی این موارد که بگذریم، به‌ در دست ساخت بودن یک Call of Duty دیگر می‌رسیم که در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و با کنارهم قرار دادن تمامی این موارد می‌توانیم ببینیم که مجموعه‌ی کالاف دیوتی درحال سپری کردن یک دوره‌ی هیجان‌انگیز و جذاب است!

Call of Duty: Modern Warfare 2

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از فاش‌کننده‌های معتبر اطلاعات بازی‌های مجموعه‌ی کالاف دیوتی که با نام کاربری اوکامی در توییتر فعالیت می‌کند، اعلام کرد که بازی Call of duty Modern Warfare 2 Remastered به همراه بخش چندنفره‌اش، در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. وی در پاسخ یکی از کاربران که از او پیرامون میزان اطمینانش حول‌محور این قضیه سوال کرده بود، پاسخ داد که گیمرها خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنند، اخبار و اطلاعات این بازی جدید را خواهند دید! با توجه به اینکه این قضیه طی سالیان گذشته هم مطرح بوده و فعلا در حد یک شایعه‌ی تولیدشده در توییتر اعتبار دارد، فعلا باید آن را در همین حدود جدی گرفت. صدالبته که باید درنظر داشته باشیم که اوکامی پیش‌تر هم اطلاعات بسیار مهمی را از سری کالاف دیوتی فاش کرده بود؛ اطلاعاتی که تمامی‌شان درست بودند. با توجه به اعلامیه‌های اخیر اکتیویژن پیرامون ریمستر ساخته‌های مختلف خود، این موضوع کاملا منطقی و درست به‌ نظر می‌رسد. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که در روزها و ماه‌های آتی چه به سر این شایعه خواهد آمد!


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده