نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Call of Duty: Warzone رسما معرفی شد؛ یک بتل رویال رایگان

Call of Duty: Warzone در سبک بتل رویال به‌صورت رسمی با انتشار تریلری معرفی شد و از فردا به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

طبق آخرین اخبار بازی و به دنبال عرضه‌ی موفق بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 به نام Blackout، شرکت اکتیویژن (Activition) قرار است تا با انتشار بازی Call of Duty: Warzone پا را فراتر ببرد و به صورت رسمی بخش بتل رویال خود را به صورت یک بازی جداگانه به طرفداران سری بازی‌های کال آف دیوتی تقدیم کند. این بخش قرار است تا از ۱۵۰ بازیکن پشتیبانی کند.

بازی Call of Duty: Warzone قرار است تا فردا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. اکتیویژن با معرفی و عرضه‌ی ناگهانی این بازی تقریبا همان کاری را انجام می‌دهد که شرکت الکترونیک آرتز با بازی Apex Legends در سال گذشته انجام داد. با این حال معرفی این بازی چندان هم دور از انتظار نبود چرا که در ویدیوی آغازین فصل دوم بازی Modern Warfare، کاملا جدی به اضافه شدن یک بخش بتل رویال جدید اشاره شده و همچنین شایعات مختلفی نیز در طول چند وقت گذشته در این باره منتشر شده بود که اکنون رنگ حقیقت به خود گرفته‌اند؛ اما آخرین اطلاعاتی که راجع به این بازی فاش شده است، حتی ویدیویی از گیم‌پلی بازی را نیز به نمایش می‌گذاشت و تاریخ عرضه‌ آن را نیز به درستی تعیین می‌کرد.

Warzone همان طور که اشاره شد چیزی بیشتر از یک بخش از بازی Call of Duty: Modern Warfare است و قرار است تا به صورت یک بازی مستقل به صورت رایگان برای همه طرفداران روی سه پلتفرم مذکور منتشر شود. یعنی برای تجربه‌ی بازی نیازی به داشتن نسخه‌ی Modern Warfare نخواهد بود و به صورت جداگانه نیز می‌توان به بازی کردن پرداخت. با این حال بازیکنانی که Modern Warfare را در اختیار دارند می‌توانند کمی زود‌تر به بازی دسترسی داشته باشند. بازی Call of Duty: Warzone برای دارندگان نسخه Modern Warfare در ساعت ۱۸:۳۰ فردا و برای دیگر بازیکنان در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهد شد.

Warzone  شامل دو بخش بتل رویال و Plunder می‌شود. بخش بتل رویال برای طرفداران این سبک آشنا خواهد بود و بازیکنان در قالب تیم‌هایی سه نفره درون نقشه‌ای بزرگ می‌افتند و تلاش می‌کنند که آخرین تیم باقی مانده در بازی شوند. هنگام هر بازی، گازی سمی اطراف نقشه را در برمی‌گیرد و نقشه را کوچک و کوچک‌تر می‌کند تا رقابت را سخت‌تر و البته جذاب‌تر کند.

بخش Plunder اما در واقع مسابقه‌ای برای به‌دست آوردن هر چه بیشتر پول است. بازیکنان می‌توانند با لوت کردن، دزدیدن از سایر بازیکن‌ها و همچنین به پایان رساندن برخی از قراردادها که در میان هر نوبت از بازی یافت می‌شوند ، پول به‌دست آورند. به گفته‌ی اکتیویژن انواع مختلفی از این قرارداد‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، قراردادهای Scavenger بازیکنان را مجاب می‌سازند تا صندوق‌های مهمات را پیدا و آن‌ها را باز کنند یا قراردادهای Racon به بازیکن وظیفه می‌دهند تا از یک نقطه‌ی خاص در نقشه مانند بخش Domination محافظت کنند.

هر دو بخش Warzone در نقشه‌ای یکسان به نام Verdansk جریان خواهند داشت. نقشه‌ای که اکتیویژن آن را شهری گسترده با چندین منطقه نام گذاری شده و بیش از ۳۰۰ نقطه‌ی جذاب می‌خواند. بازیکنان می‌توانند پنج نوع وسیله‌ی نقلیه‌ی متفاوت را شامل ATV، کامیون و هلیکوپتر را در اطراف نقشه پیدا کنند و با استفاده از آن‌ها در نقشه به گشت و گذار بپردازند. شما می‌توانید جزئیاتی بیشتر از بازی Call of Duty Warzone را از طریق وبسایت رسمی کال آف دیوتی مطالعه کنید.

اگر شما Modern Warfare را در اختیار دارید و آخرین آپدیت آن را نیز دانلود و نصب کرده‌‌اید، بخش Warzone به منوی بازی شما اضافه می‌شود و همچنین سایز دانلود این بخش برای شما بین ۱۸ تا ۲۲ گیگابایت خواهد بود اما اگر این بازی را در اختیار ندارید، حجم دانلود بازی برای شما بسیار بیشتر خواهد بود و باید بین ۸۳ تا ۱۰۱ گیگابایت را دانلود کنید. 

همچنین تریلری نیز از بازی Call of Duty: Warzone منتشر شده است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

نظر شما راجع به عرضه‌ی ناگهانی بازی Call of Duty: Warzone چیست؟ آیا برای تجربه‌ی آن هیجان زده‌اید؟ به نظر شما این بازی می‌تواند به رقیبی جدی برای بازی‌های مثل فورتنایت، پابجی یا Apex Legends تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده