نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷

سونی ویدیوی جذابی از بهترین بازی‌ های پلی استیشن 4 را منتشر کرد

با نزدیک شدن به زمان رسمی آغاز به‌کار کنسول‌های نسل نهم، سونی به‌تازگی ویدیوی کوتاه و جذابی با هدف مرور بهترین بازی‌های مهم و تأثیرگذار پلی استیشن 4 منتشر کرد.

پس از گذشت هفت سال از عمر کنسول‌های نسل هشتم و و روزهای پرفراز و نشیب آن‌ها، بالاخره کمتر از یک ماه دیگر عصر جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی با عرضه کنسول‌های نسل جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس شروع خواهد شد. 

حال باتوجه به اینکه در این مدت زمان کوتاهی که تا آمدن کنسول‌های جدید زمان باقی مانده، اکنون بهترین موقعی است تا این هفت سال گذشته را مرور کنیم. بر این اساس در حالیکه تقریبا همه منتظر کنسول‌های نسل نهم هستند، در جدیدترین اخبار بازی سونی ساعاتی پیش ویدیوی کوتاه و جذابی برای مرور و خاطره‌بازی از تمام بازی‌های بزرگ و ماندگار پلی استیشن 4 منتشر کرد. این ویدیوی تازه منتشر شده که در ادامه نیز می‌توانید آن را تماشا کنید، سعی کرده در کمتر از چهار دقیقه با مرور یک ثانیه‌ای از هر بازی نسل هشتم پلی استیشن را به زیباترین شکل یادآوری کند. 

تماشا در یوتیوب

از آنجایی که متوجه شده‌اید این ویدیو درکنار نمایش بازی‌های انحصاری چون Bloodborne و God of War شامل بازی‌های موفقی مثل Hitman، فیفا، بازی مستقل اینساید نیز است. حال باید منتظر ماند و دید سونی می‌تواند در نسل نهم نیز با کنسول مورد انتظار پلی استیشن 5 خود آثار مهم و شایسته‌ای را روانه بازار کند تا در آخر نسل باز هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

حال نوبت شما است تا بهترین و خاطره‌انگیزترین بازی‌هایی که روی کنسول پلی استیشن 4 خود تجربه کرده‌اید را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده