نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰

بازی ترمیناتور لحظاتی تنش‌زا خواهد داشت

در بازی Terminator: Survivors تنها یک ربات T-800 به تعقیب بازیکن‌ها خواهد پرداخت.

استودیو Nacon به‌تازگی جزئیات جدیدی از بازی اکشن بقامحور جهان-باز آینده خود به نام Terminator: Survivors را ارائه کرد. این توسعه‌دهنده در بخش سؤالات متداول بازی در استیم توضیح داد که دنیای بازی با الهام از روز داوری (Judgment Day) در سال ۲۰۰۵ خلق شده است. با اینکه سارا کانر در سال ۱۹۹۷ توانست از حوادث روز داوری جلوگیری کند، این امر باعث توقف سایبرداین و تولد اسکای‌نت نشد و تنها وقوع آن را به تعویق انداخت.

اگر از طرفداران سری ترمیناتور باشید، باید بدانید که خشمگین‌شدن Skynet باعث شروع یک جنگ هسته‌ای تمام‌عیار شد و تمام سیاره را ویران کرد. دراین‌میان گروهی از بازماندگان بدون هیچ وسیله ارتباطی دوربرد زنده ماندند و باید برای منابع و قلمرو خود می‌جنگیدند. درهمین‌حال Skynet یک ربات ترمیناتور T-800 را فرستاد تا سایر باماندگان را شکار کند. حال به‌نظر می‌رسد که بازی Terminator: Survivors نیز موضوع مشابهی را دنبال خواهد کرد.

تنها یک ربات T-800 در بازی ترمیناتور به تعقیب و شکار گیمرها می‌پردازد

توسعه‌دهنده بازی گفت که تنها یک ربات ترمیناتور T-800 در بازی به شکار و تعقیب بازماندگان می‌پردازد و دلیل آن به انسجام بهتر روایت و ارائه حس‌و‌حالی مشابه دو فیلم اول مجموعه ترمیناتور مربوط می‌شود.

استودیو Nacon  توضیح داد: «بازی در سال ۲۰۰۹ و اندکی پس‌ از وقایع Judgment Day رخ می‌دهد که قابلیت‌های تولیدی Skynet هنوز به اوج خود نرسیده است،. ربات تی-۸۰۰ در نقش یک واحد جنگی نفوذی به‌عنوان سلاح کشتار و تعقیب بی‌امان بازماندگان اسکای‌نت در طول زمان عمل می‌کند. ربات T-800 که بازیکن‌ها با آن رو‌به‌رو خواهند شد، یکی از این واحدهای تخصصی به‌شمار می‌آید که توسط Skynet برای به ثمر رساندن تلاش‌های دیوانه‌وارش برای بازنویسی تاریخ و تضمین پیروزی در جنگ آینده فرستاده شده است.

ربات T-800 در بازی Terminator: Survivors

هدف ما این بود که حس‌وحال دو فیلم اول را به تصویر بکشیم؛ طوری‌که همیشه تهدید احتمالی رویارویی با یک ماشین کشتار غیرقابل‌توقف باعث ایجاد حس وحشت و اضطرار می‌شود. بازی با قراردادن یک ربات T-800 به‌عنوان آنتاگونیستی توقف‌ناپذیر، بازیکن‌ها را در فضایی از خطر و تنش دائمی غوطه‌ور می‌کند. بازیکن‌ها به‌مانند قهرمانان فیلم‌های ترمیناتور حس ترسناک شکارشدن توسط دشمنی بی‌رحم را خواهند داشت و نمی‌‌توانند به‌سادگی با آن کنار بیایند.»

البته بازیکن‌ها در بازی Terminator: Survivors علاوه‌بر ربات T-800 با انواع گروه‌ها و جناح‌های انسانی بازمانده مواجه خواهند شد. بازی از حداکثر سه بازیکن در حالت کو-آپ پشتیبانی می‌کند و گیم‌پلی آن براساس جمع‌آوری منابع و گسترش پایگاه دنبال می‌شود. این بازی در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۳ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۴) به‌صورت دسترسی زودهنگام روی استیم عرضه می‌شود و در زمان دیگری به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌آید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده