نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۳

تصاویر فصل دوم سریال Batwoman ظاهر بت‌موبیل تازه شوالیه سرخ را نشان می‌دهد

تصاویری از فصل دوم سریال ابرقهرمانی Batwoman منتشر شده است که ظاهر بت‌موبیل تازه را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

فصل دوم سریال Batwoman (بت‌وومن) پیش از بازگشت در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) به شبکه‌ی The CW مراحل فیلم‌برداری را پشت سر می‌گذارد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پیرو شایعاتی که از وجود بت‌موبیل در این فصل به گوش می‌رسید، نخستین تصاویر این وسیله‌ی نقلیه‌ی نمادین منتشر شده است. متأسفانه به نظر می‌رسد که در هزینه‌های تولید این اتومبیل صرفه‌جویی شده است؛ زیرا بت‌موبیل تازه تنها یک ماشین عادی است که تعدادی تجهیزات جانبی غیرضروری دارد. هیچ مورد بیش از اندازه برجسته‌‌ای در این وسیله‌ی نقلیه دیده نمی‌شود و جای تعجب دارد که عوامل تولید تلاش بیشتری را برای تطابق آن با کمیک‌ها به خرج نداده است. البته این تنها می‌تواند نمونه‌ی اولیه باشد و ناگفته پیدا است که این بت‌موبیل در عمل نیز حرف زیادی برای گفتن ندارد و دارای سلاح‌های خفنی هم نیست تا محافظ تازه‌ی شهر گاتهام بتواند از آن‌ها نهایت استفاده را ببرد.

ظاهر بت‌موبیل در فصل دوم سریال Batwoman

بت‌موبیل در فصل دوم سریال بت‌وومن شبکه The CW

جزئیات اندکی از فصل دوم سریال Batwoman منتشر شده است و اگر تولید آن دوباره بر اثر ویروس کرونا به حالت تعلیق در نیاید، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا شبکه‌ی The CW اطلاعات بیشتری را از آن با طرفداران به اشتراک بگذارد. بدون شک بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند که بدانند در فصل دوم سریال «بت‌وومن» چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و باید ببینیم که واکنش بینندگان به جایگزینی کاراکتر کیت کین چیست. مدتی قبل روبی رُز ناگهان تصمیم به جدایی از سریال Batwoman گرفت و اندکی بعد جاویسیا لزلی به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد تا نخستین بازیگر سیاه پوستی باشد که در یک سریال یا فیلم لایو-اکشن نقش بت‌وومن را ایفا می‌کند. جاویسیا لزلی در نقش رایان وایلدر ظاهر می‌شود که کاراکتری دوست‌داشتنی، شلخته، تا حدی دست‌وپا چلفتی و رام‌نشدنی توصیف شده است.

از بازیگران تازه‌ی فصل دوم سریال Batwoman می‌توان به شیوانی گای (بازیگر سریال Dominion) در نقش سافیا، لیا گیبسن (بازیگر فیلم Rise of the Planet of the Apes) در نقش ویسپر، ناتان اوونز (بازیگر سریال Devious Maids) در نقش اوشن، الکس مورف (بازیگر سریال Mindhunter) در نقش ویکتور زز اشاره کرد. روبی رُز (بازیگر فیلم John Wick: Chapter 2) نقش کیت کین/بت‌وومن، ریچل اسکارستن (بازیگر سریال Birds of Prey) نقش آلیس، میگان تندی (بازیگر سریال Teen Wolf) نقش سوفی مور، کامروس جانسون (بازیگر سریال Luke Cage) نقش لوک فاکس، نیکول کنگ (بازیگر سریال You) نقش مری همیلتون، دوگری اسکات (بازیگر فیلم Dark Water) نقش جیکوب کین و الیزابت آنویس (بازیگر سریال Twin Peaks) نقش کاترین همیلتون-کین را در فصل اول سریال ایفا کردند.

شایان ذکر است که کیت کین تنها کاراکتری نبود که از پرسونای بت‌وومن در دنیای کمیک بوک‌های دی‌سی استفاده کرد. تقریباً ۵۰ سال پیش از آن‌که کیت کارش را در سال ۲۰۰۵ آغاز کند، کتی کین به اولین ابرقهرمانی بدل شد که در سال ۱۹۵۶ در عصر نقره‌ای کمیک‌ها از این نام مستعار استفاده کرد. بااین‌حال، از آن‌جایی که شباهت زیادی بین این نام‌ها وجود دارد، دیگر از نام کتی کین در جایی استفاده نمی‌شود و کیت کین جایگزین آن شده است. شرکت برلانتی پروداکشنز با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر سریال «بت‌وومن» را تولید می‌کنند و گرگ برلانتی، کارولین دریس، جف جانز و سارا شکتر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. دیوید ناتر و مارکوس سیگا نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت آزمایشی فعالیت داشتند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده