نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

هویت شخصیت Kindred در مجموعه کمیکی Amazing Spider-Man فاش شد

شرکت مارول کامیکس اخیرا هویت واقعی یکی از شروران اسپایدرمن به نام Kindred را در قسمت ۵۰ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man فاش کرد؛ هویتی که همه را شوکه می‌کند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۵۰ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man را برای شما فاش کند.

.

.

.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، بالاخره هویت مخفی یکی از شروران مرموز اسپایدرمن به نام Kindred فاش شد و این غول سادیستی و شخصیت بد، قرار است واقعا دنیای اسپایدرمن (و البته طرفداران مارول) را تکان دهد. ما در قسمت ۵۰ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man شاهد این هستیم که پیتر پارکر و دوستان اسپایدر ورسی او، هنوز در حال دست‌وپنجه نرم کردن با نورمن آزبورن یا همان گرین گابلین هستند. آن‌ها بالاخره به این نتیجه رسیدند که این مرد دیوانه را با خشم سین-ایتر تنها بگذارند تا خودش با آن برخورد کند. درست در همین حین که این اتفاقات در حال رخ دادن بود، شرور دیگری به نام کیندرد در حال نقشه کشیدن بود تا زندگی پیتر پارکر را به معنای واقعی کلمه تبدیل به یک جهنم زنده کند.

در پایان این قسمت، زمانی‌که ما بالاخره متوجه می‌شویم که چه کسی در پشت تصویر شیطانی کیندرد وجود دارد؛ کاملا به این نتیجه می‌رسید که چرا نبرد این شرور با اسپایدرمن قرار است تا این اندازه شخصی و جزئی شود. زمانی‌که پیتر پارکر و اعضای تیم اسپایدر ورس در حال ترک کردن نبرد پنهانی خود با نورمن آزبورن هستند، کیندرد در یک قبرستان مشغول است و سعی می‌کند که جسد دو تن از نزدیک‌ترین دوستان قدیمی پیتر پارکر یعنی گوئن استیسی و پدر او یعنی کاپیتان جورج استیسی را از درون خاک بیرون بیاورد. کیندرد درحالی‌که مشغول انجام این کار است، از تجهیزات مخصوصش استفاده می‌کند تا از وضعیت سین-ایتر، قاتل شخصی خودش، خبردار شود.

استنلی کارتر یا همان سین-ایتر به مأموریت فرستاده شده تا به نورمن آزبورن حمله کند و او را شکست دهد. همین تهاجم باعث به وجود آمدن یک درگیری طولانی بین نورمن و استن می‌شود. اما درنهایت سین-ایتر موفق می‌شود تا همان کاری را که برای انجامش فرستاده شده بود، با موفقیت انجام دهد. او با استفاده از همان شاتگان مخصوص خودش، به سمت نورمن شلیک کرد و به همین ترتیب تمام گناهان نورمن را به سمت خودش کشید تا از آن‌ها تغذیه کند. هرچه نیروی تاریکی در داخل نورمن وجود داشت، کیندرد توانست همه آن‌ها را به سمت خودش بکشد، مهارشان کند و آن‌ها را تبدیل به یک نوع قدرت شیطانی ترسناک بکند. او قصد داشت با استفاده از این قدرت به اسپایدرمن و دوستانش حمله کند و ظاهرا آن‌ها را به تسخیر خودش در بیاورد.

شخصیت نورمن آزبورن در حال صحبت کردن درباره هری آزبورن/کیندرد

بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که کیندرد دقیقا با استفاده از چه طلسم و انرژی خاصی به اسپایدرمن و دوستانش ضربه وارد کرده است. اما از طرف دیگر، زمانی‌که نورمن آزبورن از حمله سین-ایتر به هوش آمد، به دکتر کافکا التماس کرد تا هرچه سریع‌تر، کیندرد را پیدا کند؛ ظاهرا دیگر از هرگونه شرارت و گناهی پاک شده بود. این التماس نورمن به خاطر این بود که می‌دانست کیندرد دقیقا چه کسی است و این حقیقت کوبنده را با کافکا (و همچنین ما خواننده‌ها) در میان گذاشت: شرور جدید اسپایدرمن یا همان کیندرد، در حقیقت همان هری آزبورن است! درست است، هری آزبورن که همان فرزند نورمن آزبورن و بهترین دوست پیتر پارکر محسوب می‌شود، دوباره به زندگی بازگشته است.

اما حالا او به‌عنوان یک شیطان زندگی می‌کند و قصد دارد تا اتفاق بدی را که می‌تواند، در جنبه‌های مختلف زندگی پیتر پارکر/اسپایدرمن به وجود بیاورد؛ آن هم درست از زمانی‌که برای اولین‌بار در قسمت ۵ سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man ظاهر شد. اگر حالا به وقایع مختلف گذشته این مجموعه و از همان قسمت ۵ نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که ماجراهای مختلفی داشتند به ما نشان می‌دادند که کیندرد دقیقا همان هری آزبورن است. برخورد نورمن آزبورن/کارنیج با شخصیت کیندرد در خط داستانی Absolute Carnage، رسما داشت این حقیقت را فریان می‌زد. هری آزبورن/کیندرد در حال حاضر یک شرور بسیار باهوش محسوب می‌شود که ما از زمان داستان‌های کلاسیک اسپایدرمن، مانند آن را ندیده‌ایم؛ آن هم زمانی‌که پدر او یعنی نورمن در قالب یک شخصیت شرور و بد نام به نام گرین گابلین فعالیت می‌کرد.

اینکه پیتر چطور می‌خواهد با دوباره با هری برخورد کند، از یک طرف و اینکه این نسخه از هری چه قدرت‌های ترسناکی را به واسطه کیندرد به‌دست آورده است و می‌خواهد چه کار کند، از طرف دیگر؛ هر کدام جذابیت‌ها و در عین حال وحشت مخصوص به خودشان را دارند... خصوصا اینکه بفهمیم هری چطور دوباره به زندگی بازگشته است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده