نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

ماجراهای Resident Evil: Resistance در خط زمانی RE قرار ندارند

سازندگان Resident Evil 3 Remake در جریان یک مصاحبه اعلام کردند که RE: Resistance صرفا قرار است یک حالت سرگرم‌کننده باشد و اتفاقاتش در خط داستانی این سری، جایی نخواهند داشت.

پس از موفقیت چشم‌گیر بازسازی قسمت دوم از سری بازی‌های Resident Evil یعنی بازی Resident Evil 2 Remake، معرفی بازسازی سومین قسمت از این سری به‌یکی از خواسته‌های اصلی گیمرها مخصوصا دنبال‌کنندگان مجموعه‌ی «رزیدنت ایول» تبدیل شد. رونمایی از این بازی هم کمی پرپیچ‌وخم دنبال شد. ابتدا فاش شدن چند تصویر ناواضح و نامفهوم را داشتیم؛ سپس مشخص شد که این تصاویر به‌یک بازی آنلاین به‌نام Resident Evil: Resistance تعلق دارند نه بازسازی RE 3. بعدها و در جریان رونمایی رسمی از بازسازی رزیدنت ایول 3 مشخص شد که این بازی ویژه، قرار است نقش حالت آنلاین RE 3 Remake را داشته باشد و بازسازی این اثر تحسین‌شده، با قدرت هرچه تمام‌تر درحال طی کردن مراحل ساخت خود است.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، اعضای کپکام و سازندگان بازی RE 3 Remake به‌صحبت پیرامون Resident Evil: Resistance پرداخته‌اند و آن را اثری خارج از خط داستانی مجموعه‌ی Resident Evil دانسته‌اند. پیتر فابینیو، تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil 3 Remake، در جریان صحبت با بلاگ گیمزرادار چنین گفت:

حالت Resistance صرفا یک تجربه‌ی آنلاین است که از جهاتی، به‌دنیای مجموعه‌ی رزیدنت ایول متصل می‌شود. یادتان می‌آید که بازی Resident Evil 3 در کشور ژاپن با لفظ «آخرین فرار» شناخته می‌شد؟ ما سعی کردیم در حالت Resistance چنین تجربه‌ای را خلق کنیم؛ چرا که هم در این حالت و هم در داستان اصلی بازی، قرار است از یک شرایط بحرانی فرار کرده و جان سالم به‌در ببریم. در کنار این موضوع، ما می‌خواستیم که سراغ خلق یک حالت آنلاین در جهان RE برویم و این چالش را پذیرفتیم، اما این غیرممکن است که اتفاقات یک حالت آنلاین ۴ مقابل ۱ را در خط زمانی مجموعه بیاوریم. این حالت صرفا قرار است بازیکنان را سرگرم کند و یک تجربه‌ی آنلاین مفرح را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

Resident Evil: Resistance حالت‌ آنلاین بازی Resident Evil 3 Remake است و در آن، چهار بازیکن باید با استفاده از وسایل خود و همکاری کردن، از دست بازیکن دیگر که ابزارهای قدرتمندی در اختیار دارد، فرار کرده و در پایان او را شکست بدهند. Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ راهی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده