نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رویداد بتمن فورتنایت رسما تایید شد؛ رونمایی کامل امروز

اپیک گیمز شایعه‌های مربوط‌ به برگزاری رویدادی با محوریت بتمن در بازی فورتنایت را تایید و اعلام کرد که این محتوا امروز رسما با انتشار ویدیویی رونمایی می‌شود.

چند روز پیش شایعه‌های مبنی بر احتمال برگزاری رویدادی کراس‌اور بین بتمن و فورتنایت منتشر شد و پس از آن قرار گرفتن بازی‌های Batman به شکل رایگان روی فروشگاه اپیک هم احتمال واقعی بودن این اتفاق را قوت بخشیدند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت اپیک اعلام کرده که رویداد کراس‌اور بتمن و فورتنایت رسمی است و Fortnite X Batman نام دارد. اما اینکه این رویداد شامل چه مواردی خواهد بود، موردی است که امروز، شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت ایران مشخص خواهد شد و قرار است در این ساعت شاهد انتشار ویدیو رونمایی رسمی از Fortnite X Batman باشیم. 

به هر حال امروز روز جهانی بتمن است و به همین دلیل هم اپیک تصمیم گرفته رویدادی با محوریت این شخصیت بسیار محبوب در بازی‌اش برگزار کند. هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این رویداد و جزییاتش در دسترس نیست اما علاقه‌مندان با بررسی فایل‌های بازی به اطلاعاتی مثل وجود چالش‌های جدید و اضافه شدن مواردی مثل لباس و اسلحه جدید به بازی دست یافته‌اند که البته نمی‌توان به شکل قطعی آن‌ها را تایید کرد. 

نظر شما در مورد این رویداد بازی فورتنایت چیست؟


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده