نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶

سری بازی Batman Arkham و Lego Batman را از فروشگاه اپیک گیمز به رایگان دریافت کنید

هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز می‌توانید سه‌گانه‌ی بتمن آرکام و لگوی بتمن را به‌صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

مدتی می‌شد که از فروشگاه اپیک گیمز خبر خاصی به‌گوش‌مان نرسیده بود. به‌هرحال این فروشگاه پر سر و صدا در بدو شروع فعالیت خود با به‌انحصار درآوردن بازی‌های مختلف، حسابی حاشیه‌ساز شده بود و خبرهای زیادی را از آن دریافت می‌کردیم. اپیک گیمز استور هر هفته بازی‌های مختلفی را به‌رایگان در دسترس کاربرانش قرار می‌دهد؛ بازی‌هایی جذاب و خواستنی مثل Alan Wake که حتی افراد بی‌میل به خرید از فروشگاه نام‌برده را هم به نصب اپلیکیشن و ساخت حساب کاربری در آن ترغیب می‌کند. امروز و در جریان آخرین اخبار بازی اما یکی از همان بازی‌های بزرگ و بی‌نهایت محبوب آن هم به‌صورت کاملا رایگان، به‌فروشگاه نام‌برده راه پیدا کرده است.

Batman Arkham Collection

همانطور هم که از تصویر و تیتر مطلب مشخص است، سری بازی‌های شدیدا تحسین‌شده‌ی Batman Arkham و سه‌گانه‌ی لگوی بتمن به فروشگاه اپیک گیمز راه پیدا کرده‌اند و به‌عنوان بازی‌های رایگان این هفته، می‌توانید آن‌ها را به‌شکلی کاملا رایگان دریافت کنید و از تجربه‌شان لذت ببرید. سری آرکام را احتمالا خودتان بهتر می‌شناسید؛ آثاری که نه‌تنها یک تکان اساسی به بازی‌های بتمن‌محور دادند بلکه بازی‌های ابرقهرمانی را هم توانستند به بالاترین سطح از هنر هشتم برسانند و در کنار تحسین منتقدان، حمایت گیمرها را هم از آن خود کردند؛ بازی Batman Arkham Knight را دارندگان سرویس پلاس پلی استیشن 4 هم می‌توانند همین الان به‌عنوان بازی‌های رایگان ماه، روی کنسول خود دریافت و تجربه کنند. بازی‌های لگوی بتمن نیز از آن آثار باقدمت و لگویی از کاراکتر بتمن هستند؛ آثاری شدیدا بامزه که هواداران شوالیه‌ی تاریکی گاتهام قطعا از تجربه‌ی آن‌ها پشیمان نخواهند شد.

هم‌اکنون می‌توانید بازی‌های Batman: Arkham Asylum ،Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight از سه‌گانه‌ی آرکام و بازی‌های LEGO Batman: The Videogame ،LEGO Batman 2: DC Super Heroes و LEGO Batman 3: Beyond Gotham را در قالب دو کالکشن مختلف، به‌رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت و روی پی سی خود تجربه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده