// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته هشتم

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته هشتم از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته هشتم از فصل دهم Fortnite، چالش هفتگی Storm Racers در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرند.

Fortnite/فورتنایت

چالش‌های Storm Racers

اسم چالشنحوه انجام چالش
Gain health in the Stormدر‌حالی‌که در منطقه طوفانی هستید، نوار سلامت خود را بازیابی کنید (میزان بازیابی ۱۰۰)
Complete a lap of a race trackیک دور از مسابقه را پیروز شوید
Survive Storm phases۱۰ بار در جریان بسته شدن دایره، زنده بمانید
Visit the center of a storm circleمرکز دایره بازی را بازدید کنید
Land on Polar Peak, a Volcano and a hilltop with a circle of treesروی قله برف، آتش فشان و قله کوهی با درخت‌های دایره‌ای شکل، فرود بیایید
Complete a time trial East of Pleasant Park or South West of Salty Springsیکی از چالش‌های زمانی شرق Pleasant Park یا جنوب غربی Salty Springs را کامل کنید
Dance at different telescopesپیش سه تلسکوپ متفاوت، برقصید

در اولین چالش از فصل هشتم، کاربران فورتنایت باید اجازه دهند که دایره بازی از آن‌ها عبور کند و در دل طوفان قرار بگیرند. در ادامه خود را بازیابی کنند تا زمانی‌که چالش مورد نظر را دریافت کنند. اگر از کاربران قدیمی Fortnite باشید، می‌دانید که سه پیست مسابقه در نقشه بازی قرار داده شده است. به‌عبارتی یک پیست مسابقه در نزدیکی Junk Junction، یک پیست در نزدیکی Happy Hamlet و یک پیست دیگر هم در نزدیکی Paradise Palms (سابق) قرار دارد. تنها کافی است در یکی از این پیست‌ها مشغول مسابقه دادن شوید و مسابقه خود را کامل کنید. سومین چالش را هم با گذر زمان و طی مسابقات مختلف کسب خواهید کرد؛ جایی‌که باید صبر کنید تا مدام دایره بازی کوچک و کوچک‌تر شود. زمانی‌که ۱۰ بار این اتفاق رخ داد، این چالش را دریافت می‌کنید. در چالش بازدید از قله‌های مختلف، قله برفی و آتش‌فشانی بازی که مشخص است و به‌سادگی می‌توانید آن را پیدا کنید. برای پیدا کردن قله کوه با درخت‌های دایره‌ای شکل هم کافی است به جنوب Pleasant Park نگاه کنید که بزرگ‌ترین High Ground یا قله داخل بازی در آن‌جا قرار دارد.  در هفته هشتم دو Time Trial به بازی اضافه شده است که تنها باید یکی از آن‌ها را انجام دهید و چالش خاصی را به‌همراه ندارند.

چالش Dance at different telescopes

در جهان بازی پنج تلسکوپ مختلف قرار داده شده است که در حالت نرمال، بازیکنان در بازی‌های مختلف یا یک بازی باید پیش سه عدد از آن‌ها برقصند. این درحالی است که در حالت پرستیج، باید پیش دو تلسکوپ در یک بازی برقصید. در ادامه می‌توانید محل دقیق این تلسکوپ‌ها را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

چالش‌های پرستیج Storm Racers

اسم چالشنحوه انجام چالش
Damage an opponent in the Stormبه یکی از بازیکنانی که در طوفان قرار دارد، آسیب برسانید
Damage gliding opponentsبه بازیکنانی که از گلایدر استفاده می‌کنند، آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۱۰۰)
Deal damage to opponents after the first circle closesپس از بسته شدن کامل دایره اول، به بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Visit the center of storm circles in a single matchدر یک بازی سه‌بار از مرکز دایره بازدید کنید
Deal any amount of fall damage to an opponentباعث شوید یکی از دشمنان به زمین افتاده و آسیب ببیند
Complete a time trial North of Lucky Landing or East of Snobby Shoresکامل کردن یکی از دو چالش زمانی شمال Lucky Landing یا شرق Snobbt Shores
Dance at different telescopes in a single matchرقصیدن پیش دو تلسکوپ در یک بازی

در دومین چالش از از پرستیج هفته هشتم، بازیکنان باید به اشخاصی آسیب وارد کنند که در حال استفاده از گلاید هستند. در سومین چالش هم باید بگذارید تا دایره اول بسته شود و سپس، به سایر بازیکن آسیب وارد کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده