نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

برای لپ تاپ گیمینگ چقدر باید هزینه کنید؛ خرید آسان لپ‌تاپ با کد تخفیف دیجی کالا

داشتن سخت‌افزار قدرتمند همواره یکی از خواسته‌های گیمر‌ها است، اما برای لپ‌تاپ گیم تا چه‌ اندازه باید هزینه کنیم؟

فصل تابستان برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان فصل استراحت و تفریح و بازی است. البته که گیمرهای حرفه‌ای تابستان و زمستان برای‌شان چندان تفاوتی ندارد و در هر فرصتی به انجام بازی و رقابت می‌پردازند. یکی فوتبال بازی می‌کند و دیگری درگیر بازی‌های گروهی و تیمی است. دنیای بازی‌های کامپیوتری روزبه‌روز در حال بزرگتر شدن است.

داشتن وسایل مدرن و جدید برای بازی‌های جدیدی که به بازار می‌آید، برای گیمرها یا همان بازیکن‌های حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای اهمیت زیادی دارد. سخت‌افزار قوی و مناسب بازی‌های جدید از جمله خواسته‌های گیمرهای حرفه‌ای تا مبتدی است. عمدتا گیمرهای حرفه‌ای هزینه زیادی بابت تجهیزات و بازی‌ها پرداخت می‌کنند اما در مقابل آن گیمرهای مبتدی خیلی بابت تجهیزات هزینه نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند آن هزینه را صرف خرید بازی یا کارهای دیگر کنند.

در این مقاله سعی داریم در مورد لپ‌تاپ‌های مناسب بازی موجود در بازار ایران مطالب مفید و کاربردی ارائه کنیم. کامپیوترهای ثابت و کیس‌های بزرگ و غول پیکر جای‌شان را به لپ‌تاپ‌های سبک و قابل حمل دادند تا علاوه‌بر نیاز به فضای کم، این امکان را فراهم سازند تا گیمرها آن را با خود همیشه همراه کنند و در سفر و حتی مهمانی های خانوادگی هم بتوانند بازی کنند.

لپ‌تاپ گیم چه سخت‌افزاری باید داشته باشد؟

شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ نیز باتوجه‌به استقبال گیمرها از این موضوع، محصولات متنوعی را با ویژگی‌های سخت‌افزاری و قیمت‌های مختلف راهی بازار کردند. اگر سری به پاساژهای فروش کامپیوتر و لپ‌تاپ بزنید مطمئنا با تعداد زیادی پیشنهاد رو‌به‌رو خواهید شد که انتخاب از بین آن‌ها باتوجه‌به پولی که می خواهید برای این کار هزینه کنید کاری نسبتا دشوار و گیج کننده است.

لپ‌تاپ‌های مناسب بازی باید از یک سطح حداقلی سخت‌افزاری برخوردار باشند تا بدون مشکل بتوانید بازی ها را نصب و اجرا کنید. وجود سخت افزارهایی نظیر مانیتور 4K، اسپیکر مخصوص و موس گیم درکنار یک سیستم حرفه‌ای جذابیت و لذت بازی را دو چندان می‌کند. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم حتما بخشی از پولتان را برای خرید این ها کنار بگذارید.

چه برندی بخریم؟

برندهای Asus و Lenovo عمدتا جزو لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت بازار به شمار می‌روند. این دو شرکت برای گیمرها محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. اگر تمایل به هزینه بیشتر دارید و به‌دنبال سیستم‌های قوی تری برای بازی هستید، می‌توانید به سراغ برندهای دیگری همچون HP ،Acer و MSI بروید و در بین گزینه‌های بیشتری دنبال لپ‌تاپ دلخواهتان بگردید.

قیمت لپ‌تاپ‌های گیم و با حداقل امکانات سخت‌افزاری حدودا از سه و نیم میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۶۰ میلیون تومان در حال حاضر می‌توان برای خرید لپ‌تاپ از این برندها هزینه کرد. اگر هم به‌دنبال یک سیستم متوسط برای بازی هستید که بیشتر بازی های موجود را ساپورت کند باید حداقل ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان برای این کار هزینه کنید.

پیشنهاد ما چه مدل‌هایی است؟

پیشنهاد چند مدل خاص از بین تعداد زیادی لپ‌تاپ موجود در بازار کار بسیار سختی است. پارامترهای مختلفی وجود دارد که باید با درنظر گرفتن تمامی آن‌ها به گزینه مناسب برای خرید رسید. اما اگر خیلی حوصله گشتن در بازار را ندارید یا اینکه می‌خواهید یک پیشنهاد را به‌عنوان نمونه درکنار خود داشته باشید ما برای شما چند پیشنهاد مناسب با رنج قیمتی از کم تا زیاد داریم.

لپ تاپ گیمینگ تخفیفان

۱. Lenovo IdeaPad 330

این مدل جزو لپ‌تاپ‌های نسبتا ارزان و مقرون‌به‌صرفه و در عین حال با سخت‌افزار مناسب است. صفحه‌نمایش مناسب و کارت گرافیک قوی درکنار دارا بودن پورت‌های مختلف باعث شده این لپ‌تاپ حدودا پنج میلیونی را در این فهرست قرار دهیم.

۲. HP CS0015Nia

این محصول جدید شرکت HP علاوه‌بر سخت‌افزار قدرتمند، ظاهری زیبا و دلنشین دارد. وزن مناسب و کیفیت صفحه‌نمایش این محصول از دیگر دلایل معرفی این لپ‌تاپ با رنج قیمتی حدودا ۱۳ میلیون تومان بوده است.

۳. Asus ROG GL503GE

لپ‌تاپ‌های Asus همواره جزو کامپیوترهای میان‌رده از نظر قیمتی به شمار رفته‌اند. این مدل که به‌تازگی به بازار عرضه شده است، باتوجه‌به سیستم قدرتمندش قابلیت‌های زیادی از جمله کارهای سنگین گرافیکی را دارد. وجود کارت گرافیک بی نظیر و باتری قوی باعث شده این لپ‌تاپ جزو پیشنهادهای ما مطرح شود. قیمت این سیستم حدودا ۲۱ میلیون تومان است.

۴. Asus ROG Zephyrus GX501GI

این مدل جزو گران‌ترین و به اصلاح گیم بازها، خفن ترین مدل‌های لپ‌تاپ گیم به حساب می‌آید. زاویه دید عالی مانیتور همراه‌با پردازنده قوی و وزن مناسب باعث حضور این مدل در فهرست ما شده است. حدود قیمت این لپ‌تاپ در بازار ۴۷ میلیون تومان است.

این چهار مدل معرفی شده براساس قیمت می‌توانند پیشنهاد خوبی برای شما باشند و اگر تصمیم داشتید مدل دیگری خریداری کنید، می‌توانید باتوجه‌به ویژگی‌های این مدل‌ها، به جست و جو بپردازید.

از کجا بخریم؟

به جز مرکز کامپیوتر ایران که در چهارراه ولیعصر قرار دارد، پاساژها و مراکز دیگری نیز در نقاط مختلف تهران برای خرید کامپیوتر وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به پاساژ پایتخت، بازار کامپیوتر رضا و مجتمع کامپیوتری بهار اشاره کرد. اما اگر در خرید از این پاساژها کمی تردید دارید و احساس می‌کنید ممکن است قیمت بالاتر به شما بدهند یا محصول ارائه شده اصل نباشد می‌توانید به سایت‌های فروش اینترنتی هم سری بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

یکی از معروف‌ترین و معتبرترین سایت‌های فروش کامپیوتر و قطعات کامپیوتری، دیجی‌کالا است. شما در این سایت‌ها می‌توانید علاوه‌بر مقایسه مدل‌های مختلف با یکدیگر، از نظرات و پیشنهادهای ثبت شده توسط خریداران آن محصول در سایت مطلع شوید.

اگر تصمیم به خرید از دیجی کالا گرفتید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به بخش کدهای تخفیف دیجی کالا در تخفیفان مراجعه کنید و با استفاده کد‌های تخفیف که در سایت تخفیفان در نظر گرفته شده، خرید خود را با تخفیف بیشتر انجام دهید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده