// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Cyberpunk 2077 دارای سه شروع متفاوت خواهد بود

در ادامه‌ی اخبار پیرامون بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد در این بازی مورد انتظار، بازیکن می‌تواند از بین سه شروع متفاوت یکی را انتخاب کند.

طی مصاحبه‌ی سایت VG247 با پاول ساسکو، سرپرست طراحی مراحل بازی Cyberpunk 2077، در حاشیه نمایشگاه E3 2019 (که سایبرپانک 2077 با نمایش جذاب خود و حضور غیر منتظره‌ی کیانو ریوز توانست به ستاره‌ی این رویداد تبدیل شود) وی اطلاعاتی از سرزمین‌های خشک اطراف شهر Night City (شهری که داستان اصلی بازی در آن جریان دارد) منتشر کرده بود. اکنون مشخص شده که این نقطه یکی از سه منطقه‌ای است که گیمر با توجه به انتخاب خود در ابتدای بازی می‌تواند کار خود را از آنجا آغاز کند.

پاول ساسکو طی ایمیلی در پاسخ به پیگیری‌های نویسنده مقاله نوشت:

بازیکن در Cyberpunk 2077 می‌تواند کاراکتری شخصی سازی شده‌ بسازد که [این کاراکتر می‌تواند] دارای یکی از سه داستان اصلی، که ما آن‌ها را مسیرهای زندگی می‌نامیم،‌ باشد: شما می‌توانید [جزو یکی از دسته‌های] Nomad ،Corpo یا Street Kid باشید. هر کدام از این مسیرهای زندگی دارای محل شروع متفاوت و پیش‌زمینه‌ای داستانی‌ است که به شکل قدرتمندی به داستان اصلی مرتبط می‌شود. اگر چیزی بیشتر از این بگویم داستان بازی را زیادی فاش کرده‌ام. پس صحبتم را همین جا تمام می‌کنم.

به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید؛ اما در صورتی که CD Project Red بتواند این قابلیت را به خوبی در بازی جدید خود به اجرا درآورد شاهد عرضه‌ی اثری با ارزش تکرار بالا خواهیم بود. با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این بازی جذاب در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) و بالا رفتن تب هواداران برای تجربه‌ی آن شاهد ارائه‌ی اطلاعات جدیدی نظیر سیستم شخصی سازی سلاح‌های بازی و مشخص شدن حجم احتمالی آن بودیم. همچنین اگر مایل باشید می‌توانید تم رایگان سایبرپانک 2077 را روی پلی‌استیشن 4 خود نصب کنید و لذت ببرید.

به نظر شما آیا این بازی می‌تواند در حد انتظارات ظاهر و تبدیل به نقطه‌ی درخشان دیگری در کارنامه‌ی سازندگان Witcher 3 شود؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده