// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تم رایگان Cyberpunk 2077 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی Cyberpunk 2077 و کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، پوسته رایگان این بازی را دانلود کنند.

اینکه هر روز یک خبر از Cyberpunk 2077 منتشر شود، به یک مورد عادی در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یک پوسته‌ی رایگان از بازی سایبرپانک 2077 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است. برای دانلود و استفاده از Mercenary of the Dark Future تنها کافی است به‌صفحه‌ی این پوسته در فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید.

دراین‌میان اشاره کنم که پوسته‌ی منتشر شده، یک پوسته‌ی پویا به‌حساب می‌آید. به‌عبارتی با نصب کردن Theme بازی سایبرپانک 2077، آیکون‌های صفحه اصلی کنسول شما تغییر می‌کند و حال‌وهوای سایبرپانکی پیدا می‌کند. همچنین یک موسیقی هم در پس زمینه به‌گوش می‌رسد. همچنین در پس زمینه‌ی کنسول هم تصویر کاراکتر V، شخصیت اصلی داستان، را مشاهده می‌کنیم. با انتشار اخبار مختلف حول Cyberpunk 2077، این بازی روزبه‌روز مورد انتظارتر از گذشته می‌شود.

از دیگر اخبار مربوط‌به سایرپانک 2077 هم می‌توان‌به ساخت بازی رومیزی Cyberpunk RED اشاره کرد. این بازی یک پیش درآمد برای شخصیت‌های سایبرپانک 2077 به‌حساب می‌آید و همانند یک پل ارتباطی بین جهان و شخصیت‌های Cyberpunk 2020 و Cyberpunk 2077 عمل می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از پوسته این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۹ برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده