نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۴: ویژه برنامه نمایشگاه E3 2019

رویداد E3 2019 هم با تمام خبرهای هیجان‌انگیز و غیر هیجان‌انگیز خود بالاخره به پایان رسید. طبق روال چند سال گذشته، امسال هم در لودینگ،‌ به جمع‌بندی این رویداد پرداخته‌ایم.

هفته گذشته‌، هفته بسیار هیجان‌انگیزی برای گیمرها بود. رویداد E3 به مانند هر سال برگزار شد و تمام استودیوهای بزرگ و کوچک، از جدیدترین بازی‌ها و محصولات خود رونمایی کردند و اطلاعات بیشتری را از بازی‌های جدید خود با طرفداران به اشتراک گذاشتند. ما هم مانند چند سال گذشته به پوشش کامل این رویداد پرداختیم و حتی سه کنفرانس مایکروسافت، بتسدا و یوبی‌سافت را نیز به صورت زنده با شما بودیم.

لودینگ پنجاه و چهار اما به صورت تمام و کمال به نمایشگاه E3 امسال اختصاص دارد. ضمن اینکه در لودینگ این هفته در یک گزارش دو قسمتی و مفصل تمام اتفاقات رویداد امسال را جمع‌بندی کرده‌ایم، گپ و گفتی در رابطه با اتفاقات جالب رویداد امسال نیز انجام داده‌ایم؛ رویدادی که امسال بیش از همیشه با اتفاقات جالب عجین شده بود. از حضور کیانو ریوز و جان برنتال با سگش در کنفرانس‌های مایکروسافت و یوبی‌سافت گرفته تا ضایع شدن جف کیلی و بن شدن یکی از معروف‌ترین استریمرها در جریان E3 2019.

البته E3 دلیل خوبی نیست که لودینگ بخش‌های همیشگی خود را نداشته باشد. در لودینگ این هفته، باز هم با میثم همراه شدیم و نگاهی به بازی‌هایی که قرار است در طی هفته آینده منتشر شوند، انداخته‌ایم و در بخش از زومجی بپرسید نیز به سوالات شما شما پاسخ داده‌ایم.

اگر شما هم فرصت نکردید به هر طریقی E3 امسال را دنبال کنید یا می‌خواهید مروری دیگر بر تمامی اتفاقات این نمایشگاه داشته باشید، لودینگ ۵۴ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده