نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

گیفت کارت آی ام: خرید آسان گیفت‌ کارت و خریدهای درون‌برنامه‌ای کنسول‌ها و بازی‌ها

اگر به دنبال یک فروشگاه برای خرید گیفت کارت هستید، گیفت کارت آی ام گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های آنلاین به خصوص در سبک بتل رویال هستید بدون شک یکی از زیباترین و شیرین‌ترین دغدغه‌های‌تان، خرید گیفت کارت با قیمت مناسب است. فروشگاه گیفت‌کارت آی‌ام، با ایجاد بستری کاربردی امکان خرید آسان و بی‌دردسر گیفت کارت را با قیمتی مناسب فراهم کرده است.

تقریبا چند سالی می‌شود که تغییر جالب توجهی در جامعه گیمرهای ایرانی شکل گرفته است. به لطف پیشرفت قابل توجه اینترنت در چند سال اخیر در کشورمان شاهد ترویج بازی‌های آنلاین بین نوجوانان و جوانان ایرانی بودیم و به لطف محبوبیت بی حد و حصر انواع و اقسام بازی‌های آنلاین چند نفره، می‌توان گفت که این دسته از بازی‌ها به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها تبدیل شده است.

از نکات مثبتی که در بیشتر بازی‌های چند نفره آنلاین وجود دارد می‌توان به رایگان بودن آن‌ها اشاره کرد. به عبارتی دیگر شما برای دانلود و نصب اکثر بازی‌ها مستلزم پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستید.

در صورت تجربه بازی‌های آنلاین روی کنسول‌های‌ خود، حتما می‌دانید برای انجام این کار به خرید گیفت کارت‌‌های پلی‌استیشن پلاس یا ایکس‌باکس لایو گلد نیاز دارید. البته لازم به ذکر است که با عضویت در این خدمات به تعداد قابل توجهی از بازی‌ها به صورت رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد. برای خرید گیفت‌‌کارت پلی‌استیشن و ایکس‌باکس سایت گیفت کارت آی ام را پیشنهاد می‌کنیم؛ سایتی که با در اختیار داشتن تیم پشتیبانی توانمند همواره در کنار شما خواهد بود و باعث می‌شود تا بتوانید خرید گیفت کارت را با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن، انجام دهید.

در خصوص فعالیت فروشگاه «گیفت کارت آی‌ام» باید بگوییم که بسیار خوشحال و خرسند هستیم که در این چند سال توانسته‌ایم به اقشار گوناگون جامعه کمک کنیم و همچنین خدمت‌رسان آنها باشیم. در این مطلب نیز قصد داریم به سرعت و همچنین مختصر به برخی از فعالیت‌های فروشگاه‌مان بپردازیم.

اگر می‌خواهید صفحه اول فروشگاه را ببینید تنها روی عنوان زیر کلیک کنید

"خرید گیفت کارت"

گیفت کارت آی ام

برخی از ویژگی های فروشگاه گیفت‌کارت آی‌ام:

  • دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • درگاه مستقیم بانکی و همچنین درگاه‌های واسط
  • ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی
  • قابلیت پرداخت با کدهای USSD
  • پوشش تمامی برنامه‌ها و برندهای مختلف
  • قابلیت همکاری با تمامی سایت‌ها و فروشند‌ه‌ها
  • بعد از اولین خرید روی پنل شما تخفیف لحاظ می‌شود

تیم گیفت‌کارت آی‌ام در این فروشگاه به صورت مستقیم فروشنده گیفت کارت‌های متفاوتی است که برخی از این برندها را به اختصار نام می‌بریم تا در صورتی که نیاز داشتید قدم رنجه بفرمایید و به فروشگاه ما سری بزنید.

فورتنایت بازها لذت ببرند

بخشی دیگر از خدمات ما مختص پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. باتوجه به اینکه اکثر کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها قادر به خرید پک‌های بازی فورتنایت نیستند کار خرید را در بازی هایی مانند فورتنایت به شرکت گیفت‌کارت آی‌ام واگذار می‌کنند.

تیم ما می‌تواند V-Bucks بازی Fortnite را روی تمامی کنسول ها، دستگاه ها و پلتفرم ها فعال و خریداری کند. همچنین اسکین و ایموت‌های اختصاصی نیز برای شما به آسانی خریداری می‌شود.

جهت مشاهده این بخش بر روی عنوان زیر کلیک کنید

"خرید وی باکس فورتنایت"

گیفت کارت آی ام

بهشت پابجی بازها اینجاست

یکی دیگر از خدمات Giftgame IM خرید یوسی بازی پابجی موبایل (UC PUBG MOBILE) با قیمت باورنکردنی است. برای مثال، شما یک پک ۲۰ دلاری را که حدود ۳۳۰ هزار تومان ارزش دارد فقط به قیمت ۱۴۸ هزار تومان خریداری می‌کنید و حتی می‌توانید رویال پک بازی PUBG را نیز خریداری کنید.

درضمن خرید پک‌های بازی و همچنین فعال کردن دیگر بخش‌های پابجی موبایل برای ما قابل انجام است.

جهت مشاهده این بخش روی عنوان زیر کلیک کنید

"خرید یوسی پابجی"

خرید شماره مجازی برای تمامی‌برنامه ها

شما در فروشگاه ها قادر هستید با خرید شماره مجازی تلگرام، واتساپ، ایمو، لاین، اینستاگرام، فیسبوک و تویتر حساب‌های خود را در تمامی شبکه‌های اجتماعی بسازید و مدیریت کنید. علاوه براین محدودیتی برای استفاده از این خدمات نداریم. به‌خاطر داشته باشید تمامی کشور های تحت پوشش مانند انگلیس، فرانسه، اوکراین و امریکا تماما با هزینه ۱.۵ تا ۲.۵ دلار خریداری می‌شود.

برخی دیگر از برنامه‌ها و بازی‌های تحت پوشش ما به جهت خریدهای درون برنامه‌ای:

  • خرید پول UC بازی PUBG MOBILE پابجی
  • خرید دلار V-Bucks بازی Fortnite
  • خرید جم (الماس) بازی کلش آف کلنز برای اندروید و اپ
  • خرید جم (الماس) بازی کلش رویال
  • خرید جم بازی بوم بچ برای اندروید و اپل
  • خرید جم و سکه بازی های دی Hay Day برای اندروید و اپل
  • خرید جم Brawl stars
  • خرید الماس بازی Mobile Legends موبایل

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده