نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

قیمت گوشی های اقتصادی سامسونگ در سایت دیوار

در این رپورتاژ آگهی از گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ گفته‌ایم و نگاهی به محتوای قیمت این گوشی‌ها در دیوار داریم.

گوشی‌های سری A سامسونگ از جمله‌ی گوشی‌هایی میان‌رده باکیفیتی هستند که درکنار قیمت مناسب می‌توانند در هر دو دسته گوشی‌های متوسط و لوکس قرار بگیرند. این موضوع به‌خصوص در A7 2017 صدق می‌کند؛ گوشی هوشمندی که در سال ۲۰۱۷ طراحی و رونمایی شد. این گوشی قیمتی هم رده گوشی‌های میان‌رده دارد، اما زمانی‌که مشخصات آن را بررسی می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که نباید A7 2017 را تماما یک میان‌رده دانست. گلکسی ای 7 2017 یک رقیب نیمه‌ حرفه‌ای از برند اچ تی سی هم دارد: اچ تی سی یو اولترا؛ مخصوصا وقتی پای قیمت گوشی سامسونگ A7 در مدل 2017 به میان می‌آید.

چند ماه به کنگره جهانی موبایل مانده بود که سامسونگ همه را سورپرایز کرد؛ با معرفی سه نسل سری A که ای 7 هم یکی از آن‌ها بود. a7 و s7 در ظاهر شباهت فراوانی به یکدیگر دارند. ساموسنگ  A7 نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن Full HD دارد و همان‌طور که در بالا اشاره شد در میان گوشی‌های اندرویدی یک رقیب با نام HTC U Ultra دارد. جالب است بدانید که هر دو تلفن همراه در یک سال، در یک ماه و با مشخصاتی تقریبا مشابه به میدان آمدند. اچ تی سی یو الترا نیز در ژانویه ۲۰۱۷ رونمایی شد. این گوشی هوشمند مانند A7 2017 دارای صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی است با این تفاوت که ای 7 از پنل Super AMOLED در نمایشگر خود بهره می‌برد؛ این در حالی است که گوشی اچ‌تی‌سی دارای صفحه نمایشی از نوع Super LCD5 است. A7 2017 از اندروید ۶ بهره می‌برد که به‌لطف پشتیبانی سامسونگ می‌توانید سیستم‌عامل آن را به نسخه هشت اندروید ارتقا دهید. در مقابل اچ تی سی یو اولترا نیز با نسخه هفت اندروید منتشر شده است هرچند کاربر می‌تواند آن را به نسخه هشت ارتقا دهد.

اگر به‌دنبال تلفن همراهی هستید که کیفیت بالایی داشته باشد و با آن بتوانید عکس‌های با کیفیتی ثبت کنید، توصیه می‌کنیم حتما به سراغ A7 2017 بروید؛ کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی، فوکوس خودکار و واید بودن این دوربین، بهتر از HTC U Ultra با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی کیفیت است. از دیگر مزیت‌هایی که قیمت گوشی a7 را اقتصادی نشان می‌دهد، باتری ۳ هزار و ۶۰۰ میلی‌آمپری آن دربرابر باتری سه هزار میلی‌آمپری اچ تی سی یو الترا است. چرا اقتصادی؟ چون با این باتری مجبور نیستید در روز چند بار تلفن همراهتان را به شارژ بزنید.

اطلاع از آخرین قیمت a7 2017 کار آسانی است، چون در سایت دیوار آن‌قدر آگهی دارد که بتوان با مقایسه چند مورد، حدود قیمت دست‌تان بیاید، اما این موضوع در خصوص اچ تی سی یو الترا چندان صدق نمی‌کند. فراوانی این گوشی هوشمند در ایران چندان نیست، با این وجود به نظر می‌رسد سایت دیوار بهترین مرجع خرید و فروش این موبایل باشد زیرا در دیگر ۹۰۰ آنلاین اصلا خبری HTC U Ultra نیست. برای مثال در این سایت اچ تی سی یو الترا با یک ماه کارکرد و در حد نو، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در مورد دیگری نیز همین گوشی هوشمند دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان آگهی شده است. حالا نوبت آگهی‌های A7 2017 است. در سایت دیوار یک ای 7 2017 در حد نو و کاملا سالم دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و در آگهی دیگری سامسونگ a7 آکبند سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان شده است. فروشنده می‌گوید این موبایل را از آن طرف آب، برایش سوغاتی آورده‌اند اما چون احتیاجی به آن ندارد می‌خواهد آن را بفروشد. حالا که عزمتان جزم شده، حتما اصول اساسی معامله ایمن را که می‌دانید؟ اگر نمی‌دانید حتما به وبلاگ سایت دیوار هم نگاهی بیاندازید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده