نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ انتشار بلوری انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ عرضه نسخه خانگی و دیجیتالی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را تایید و اعلام کرده است.

کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این انیمیشن سینمایی در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۹ (۷ اسفند ۱۳۹۷) و در ادامه نسخه خانگی آن که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۹ (۲۸ اسفند ۱۳۹۷) منتشر خواهند شد. علاوه بر این، اطلاعاتی از نسخه‌های انحصاری فروشگاه‌های مختلف نیز منتشر شده که نسخه استیل بوک انیمیشن Spider-Man‌ (اسپایدرمن) در انحصار فروشگاه بست بای است و در صورت پیش خرید از آمازون، طرفداران می‌توانند یک بسته از تصاویر هنری و مفهومی جدید و دیده نشده از این انیمیشن را دریافت کنند. شما در ادامه می‌توانید تصاویر روی جلد مختلف و متنوع نسخه خانگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را مشاهده کنید:

Spider-Man: Into the Spider-Verse

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse در ماه آذر امسال اکران و با تحسین بسیار گسترده منتقدان مواجه شد. این انیمیشن سینمایی تا به امروز بیش از ۳۵۲.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل فروش بیش از ۱۷۹.۸ در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۲.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود و بودجه ساخت آن ۹۰ میلیون دلار عنوان شده است. همچنین انیمیشن اسپایدرمن تاکنون جوایز بسیاری مثل جایزه بهترین انیمیشن از مراسم گلدن گلوب و بفتا را نیز دریافت کرده از آن به‌عنوان شانس اصلی جایزه بهترین انیمیشن سال در مراسم اسکار امسال نیز نام برده می‌شود.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، لیو شرایبر در نقش ویلسون فیسک (کینگ‌پین)، ماهرشالا علی در نقش آرون دیویس (پراولر)، برایان تیری هنری در نقش جفرسون دیویس، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن)، لورین ولز در نقش ریو مورالز، نیکلاس کیج در نقش مرد عنکبوتی نوآر، کیمیکو گلن در نقش SPDR (پنی پارکر)، جان مولانی در نقش اسپایدر-هم (پیتر بنجامین پورکر) و لی‌لی تاملین در نقش زن عمو می، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی انیمیشن Spider-Man بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) را در کارنامه دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن مرد عنکبوتی را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده